  • 1. Data: 2013-05-30 11:06:50
    Temat: pewnie było
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    Powiedzmy, że ma człowiek auto. Bierze mu 1 l oleju na 1000 km.
    Stwiedza w swoim durnym łbie, że nie będzie wymieniał oleju
    bo w końcu i tak cały czas ma nowy. A po wymianie całego oleju
    auto przestaje brać olej. To jak to jest?

  • 2. Data: 2013-05-30 12:07:53
    Temat: Re: pewnie było
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 30 May 2013 11:06:50 +0200, m...@i...pl napisał(a):
> [...]
    > bo w końcu i tak cały czas ma nowy. A po wymianie całego oleju
    > auto przestaje brać olej. To jak to jest?

    Cud jakis ? Bo IMO to sie nie zdarza.
    Nowy olej takiego samego typu jak dolewany ?

    Dziurawy filtr ? Czy po prostu wlali za duzo, i za miesiac prawda
    powroci.

    J.

  • 3. Data: 2013-05-30 12:08:20
    Od: "uzytkownik" <a...@s...pl>

    Użytkownik <m...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > bo w końcu i tak cały czas ma nowy. A po wymianie całego oleju
    > auto przestaje brać olej. To jak to jest?

    Tak się często dzieje, kiedy się zmienia olej z syntetycznego na
    mineralny.
    Poza tym stary olej traci swoje właściwości, w tym lepkość.

  • 4. Data: 2013-05-30 14:36:08
    Od: PJ <p...@g...com>

    ktorys 2.0 TDI 140 PS od VW mial tak ze na poczatku trzeba bylo
    dolewac (w sumie) tyle co przy wymianie a po pierwszym serwisie
    olejowym (15 tkm) nagle przestawal brac olej ...

    P.

  • 5. Data: 2013-05-30 15:28:02
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-05-30 11:06, m...@i...pl pisze:
> [...]
    > bo w końcu i tak cały czas ma nowy. A po wymianie całego oleju
    > auto przestaje brać olej. To jak to jest?

    bo dolewa drogi syntetyczny olej, a jak wymienia na stacji to rozsadny
    mechanik nie wleje do rzęcha niczego innego niz oleje o wysokiej
    lepkosci typu 20W-40

    --
    @foe_pl

  • 6. Data: 2013-05-30 16:33:39
    Od: tá´Ź

    m...@i...pl wrote:

    > Powiedzmy, że ma człowiek auto. Bierze mu 1 l oleju na 1000 km.

    Znowu jakieś popsułeś? :)

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 7. Data: 2013-05-30 19:35:08

    On 05/30/2013 04:33 PM, t? wrote:

    > Znowu jakieś popsułeś? :)

    moje to są zepsute zanim do produkcji wejdą