  • 11. Data: 2009-04-10 20:42:35
    Temat: Re: Zabawa dzieci - człowiek na drodze
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Użytkownik "RadoslawF" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:gro2e6$gja$1@node1.news.atman.pl...
    > Nie rób wiochy,

    Miliony Polaków kupuje działki, domy na wsiach. 90% tzw ynteligencji już tam
    mieszka. Twoje powiedzonko powoli się dezaktualizuje:-)

    --
    Grzybol

  • 12. Data: 2009-04-10 22:48:01
    Od: "Bartas_M5" <b...@i...pl>

    Na dniach jade do rodziny do Kłecka, pogadam z kuzynem, powinien wiedzieć
    kto się tak bawi i zrobimy porządek z motłochem. U siebie w Palendziu
    naprostowałem trudną młodzierz i chodzą jak w zegarku (czują respekt przed
    kolesiem w BMW M5).!!

  • 13. Data: 2009-04-10 23:05:05
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    "Grzybol" <g...@w...pl> wrote:

    >Użytkownik "RadoslawF" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    >Miliony Polaków kupuje działki, domy na wsiach. 90% tzw ynteligencji już tam
    >mieszka. Twoje powiedzonko powoli się dezaktualizuje:-)

    Nasuwaloby sie pytanie, skad rod swoj wiedzie "90% z owych 90% tzw.";)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 14. Data: 2009-04-10 23:40:01
    Od: Sir Piernik <d...@p...onet.pl>

    Jacot pisze:
    ...>8
    > Nasuwaloby sie pytanie, skad rod swoj wiedzie "90% z owych 90% tzw.";)

    Jacek, nie sciemniaj ze nie pamietasz "punktow"!! ;)

    Sir Piernik
    Betvelwe

  • 15. Data: 2009-04-11 06:24:09
    Od: Nikanor <p...@g...com>

    On 11 Kwi, 01:05, Jacot <j...@m...pl> wrote:
    > Nasuwaloby sie pytanie, skad rod swoj wiedzie "90% z owych 90%

    W 100% z Afryki, z epizodem azjatyckim po drodze. Tylko po drodze
    sobie niektórzy podorabiali klejnotów. "Trzy lwy w tarczy. Dwa srają,
    trzeci warczy", żeby zacytować klasyka.

    --
    Nikanor [DL650, DR350, Agility 125]

  • 16. Data: 2009-04-11 07:42:14
    Od: Arni <a...@N...SPAM>

    Bartas_M5 pisze:
> [...]
    > wiedzieć kto się tak bawi i zrobimy porządek z motłochem. U siebie w
    > Palendziu naprostowałem trudną młodzierz i chodzą jak w zegarku (czują

    nooo Ty to muszisz byc ktuś.... jestem pod wrazeniem

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 17. Data: 2009-04-11 11:58:46
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Arni <a...@N...SPAM> wrote:

    >nooo Ty to muszisz byc ktuś.... jestem pod wrazeniem

    No ale nareszcie dowiedzialem sie co to jest M5. BMW to fajne motory
    sa, cokolwiek by nie powiedziec.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10