  • 1. Data: 2009-04-10 06:30:59
    Temat: [tech] RF temperatura załączania wiatraka chłodnicy
    Od: "Przemek P" <g...@o...pl>

    Witam.
    Mam pytanko do uzyszkodników RF900.
    Wczoraj po zimowym snie odpaliłem sprzeta. Postał sobie tak z 10 minut z
    załaczonym silnikiem, po czym załączył się wentylator chłodnicy. Wskazówka
    na wskaźniku temperatury była powyżej 1 kreski. Jaka jest u was temperatura
    załączania wentylatora? Czy może wskaźnik mi się zepsuł? jak zrobić poprawną
    weryfikację układu chłodniczego?
    Pozdrawiam.
    --
    Przemek Podstawka
    RF 900

  • 2. Data: 2009-04-10 06:47:00
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    Przemek P pisze:
> [...]
    > załączania wentylatora? Czy może wskaźnik mi się zepsuł? jak zrobić poprawną

    W puszce bym powiedział, wszelkie zaskakujące różnice (których nie było
    jakiś czas temu) wskaźnika a wentylatora, raz nisko, raz wysoko - za
    mało płynu chłodniczego, jeszcze nie fatalnie mało ale trochę, w rurach
    powietrze itd.

  • 3. Data: 2009-04-10 13:45:19
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Przemek P" <g...@o...pl> wrote

> [...]
    > załaczonym silnikiem, po czym załączył się wentylator chłodnicy. Wskazówka
    > na wskaźniku temperatury była powyżej 1 kreski. Jaka jest u was

    Powyzej okolo 95-100C nie potrafie Ci dokladnie powiedziec
    bo musi byc sakramencko goraco i korek nie do przebicia,
    zeby w ogole mi sie wiatraczek wlaczal.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)

  • 4. Data: 2009-04-10 20:58:26
    Od: "Przemek P" <g...@o...pl>

    Użytkownik "Spider A.J." <n...@t...gmx.net> napisał w wiadomości

    > Powyzej okolo 95-100C nie potrafie Ci dokladnie powiedziec
    > bo musi byc sakramencko goraco i korek nie do przebicia,
    > zeby w ogole mi sie wiatraczek wlaczal.

    No mi się zazwyczaj załączał na paradach a tu....dupa. Coś się popsuło,
    tylko od czego zacząć? Gdzie jest czujnik temperatury, moze wiesz?
    --
    Przemek Podstawka
    RF 900

  • 5. Data: 2009-04-11 07:11:31
    Od: "Mystik" <m...@p...pl>

    Cześć

    Użytkownik "Przemek P" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > No mi się zazwyczaj załączał na paradach a tu....dupa. Coś się popsuło,
    > tylko od czego zacząć?

    Przede wszystkim musisz zacząć o poziomu płynu chłodniczego.

    pozdr.
    Mystik

  • 6. Data: 2009-04-11 07:22:57
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Przemek P" <g...@o...pl> wrote

    > No mi się zazwyczaj załączał na paradach a tu....dupa. Coś się popsuło,
    > tylko od czego zacząć?

    Zaczac od sprawdzenia poziomu plynu chlodzacego.
    Zbiornik pod oslona ramy pod kanapa.

    >Gdzie jest czujnik temperatury, moze wiesz?

    Czujnik i wlacznikiem wentylatora znajduje sie w termostacie.
    Jak staniesz przodem do motocykla po lewej stronie chlodnicy
    masz u gory wlew i rurke do zbiornika wyrownawczego zaraz za nimi znajduje
    sie obudowa termostatu, taki lezacy cylinderek od spodu bedziesz widzial
    srube
    z ktorej wychodzi kabelek to wlacznik nad nim znajduje sie czujnik
    temperatury.

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)