  • 1. Data: 2009-04-09 20:02:17
    Temat: [NTG] transport Wawa-Gda potrzebny
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Ukłony,

    W celu ażeby zaoszczędzić na kosztach, szukam dobrej duszy, która
    zgodziłaby się przy okazji jakiegoś innego transportu przewieźć z Wawy
    do Gdańska przedmiot o wymiarach ca. 300 x 80 x 20 cm (ok. 9 kg).
    Najlepiej przed weekendem majowym (01-03.05.).

    Zastępy chętnych proszone są o kontakt na priv. ;-)

    dziękuję

    --

    pozdr
    pj

  • 2. Data: 2009-04-09 22:59:44
    Temat: Re: [NTG] transport Wawa-Gda potrzebny
    Od: Arni <a...@N...SPAM>

    (pj) pisze:

> [...]
    > do Gdańska przedmiot o wymiarach ca. 300 x 80 x 20 cm (ok. 9 kg).
    > Najlepiej przed weekendem majowym (01-03.05.).

    było sie odezwac wczesniej, byłem dzis w Stolicy i wiozlem do domu tylko
    silnik wiec bym Ci zabrał, z Torunia jakby troche blizej ?
    zeby było TG - w tamta strone wiozłem komarka :)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 3. Data: 2009-04-10 05:45:17
    Od: "Sybi" <s...@g...pl>

    Użytkownik "(pj)" napisał:
> [...]
    > Gdańska przedmiot o wymiarach ca. 300 x 80 x 20 cm (ok. 9 kg). Najlepiej

    Do Telisa rozumiem juz dzwoniles?
    Nawet na Bemowie mieszka:))
    --
    Pozdr
    Sybi

  • 4. Data: 2009-04-10 08:16:12
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Sybi pisze:
    > przedmiot o wymiarach ca. 300 x 80 x 20 cm (ok. 9 kg). Najlepiej
    >>
    > Do Telisa rozumiem juz dzwoniles?
    > Nawet na Bemowie mieszka:))

    A Telis dostawczakiem lata?

    p.s. z tym Bemowem to zbyt daleko idące wnioski :-P
    Z Prymasa Tysiąclecia czeba toto zabrać

    --

    pozdr
    pj

  • 5. Data: 2009-04-10 09:54:52
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    (pj) pisze:
    > szukam dobrej duszy, która
    > zgodziłaby się przy okazji jakiegoś innego transportu przewieźć z Wawy
    > do Gdańska przedmiot

    Już nieaktualne, tzn. załatwione! :-)
    Dziękuje wszystkim chętnym za okazane dobre chęci!

    --

    pozdr
    pj

  • 6. Data: 2009-04-10 11:32:30
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "(pj)" <j...@g...com> wrote in message

    > Już nieaktualne, tzn. załatwione! :-)
    > Dziękuje wszystkim chętnym za okazane dobre chęci!

    Niemazaco, znaczy, ja tylko mialem i zpomnialem okazac. Lapie sie? ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & Fun Factory XT660X
    weFAQ&v=qvj

  • 7. Data: 2009-04-10 11:45:38
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Kefir pisze:

    > Niemazaco, znaczy, ja tylko mialem i zpomnialem okazac. Lapie sie? ;)

    Wontpie :-P

    --

    pozdr
    pj