  • 1. Data: 2009-04-09 19:45:56
    Temat: Tablica rejestracyjna
    Od: ";-\)" <s...@g...pl>

    Znalazl ktos, kiedys regulacje dotyczace sposobu przymocowania tablicy
    rejestracyjnej do motocykla?
    Nie wolno zaslaniac, zginac, zalepiac itp. tablic, a co z obracaniem? :)

    Czy zamontowanie obruconej o 90* tablicy jest 'nielegalne' czyli zabronione?
    Po co? Bo jak nie jest zabronione to czemu tak nie zrobic? ;-)

    Pozdro

    --
    Jedi ;-)

  • 2. Data: 2009-04-09 20:06:14
    Temat: Re: Tablica rejestracyjna
    Od: "Hinek" <h...@a...pl.invalid>

    Użytkownik ";-)" <s...@g...pl> napisał

    > obruconej o 90*

    Nie wiesz jak sie pisze ftorek - napisz sroda..
    Pozdr

    --
    Hinek
    Deauville i inne..

  • 3. Data: 2009-04-10 19:18:49
    Od: "Jim-bim-ber" <s...@d...pl>

    Użytkownik "Hinek" <h...@a...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > Użytkownik ";-)" <s...@g...pl> napisał

    > Nie wiesz jak sie pisze ftorek - napisz sroda..
    > Pozdr

    Jądra se zamień miejscami i "obruć" o 90* względem siuraka dawco organów !!

  • 4. Data: 2009-04-10 22:43:35
    Od: "Bartas_M5" <b...@i...pl>

    Ja mam w swojej M5 tablice dorobione metodą chałupniczą:)
    Wymyślone na poczekaniu. Od dwóch lat nie dostałem mandatu z fotoradaru, a
    na video jeszcze się im nei udało mnie złapać:)
    Teraz na lato mam zamiasr kupić jakiegoś ptrzecinaka, i albo wcale nei bede
    miał tablicy, albo też dorobie sobie jakaś wymyśloną:)

  • 5. Data: 2009-04-11 07:16:51
    Od: Arni <a...@N...SPAM>

    Bartas_M5 pisze:
> [...]
    > Teraz na lato mam zamiasr kupić jakiegoś ptrzecinaka, i albo wcale nei
    > bede miał tablicy, albo też dorobie sobie jakaś wymyśloną:)

    na beemke juz laski nie lecą?
    nauczys sie w koncu cytowac i podpisywac? to nie jest forum

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"