    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: "Za wyjątkiem klientów firmy". Czy mnie obowiazuje?
    Date: Wed, 27 Oct 2010 13:01:34 +0200

    Jest sobie spora firma. Ma parking przed przedstawicielstwem. Wjazd na
    niego obstawiony jest zakazem wjazdu z tabliczką "Za wyjatkiem klientów
    firmy X". Parking stanowi wygodny skrót.

    Rzecz w tym, że ja z firmą X mam podpisaną umowę (w innym zakresie niż
    parking oczywiście). Na parkingu czasem czai się Policja. Czy jestem
    klientem firmy X? Jak mam im wytłumaczyć że mnie nie obowiązuje taki
    zakaz? Mam wozić umowę? A może mnie obowiązuje ;)?

    Ktos wie jak w takiej sytuacji Policja interpretuje slowo "Klient"?