  • Data: 2010-10-28 08:05:48
    Temat: Re: "Za wyjątkiem klientów firmy". Czy mnie obowiazuje?
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 27 Oct 2010 22:35:16 +0200, P_ablo napisał(a):
    > A kogo obowiazuje?
    > Wjechales na parking bo chciales zostac ich klientem ale nagle przypomniales
    > sobie, ze zostawiles wlaczone zelazko w domu...
    > To tak jak z zakazem "nie dotyczy ruchu lokalnego" - wjezdzam tam, bo chce
    > sobie lokalnie pojezdzic i moga mi nagwizdac.

    Po prostu wszystkie te zabawne dopiski to takie pobozne zyczenia lokalnych
    mieszkancow, ktorzy chcieliby miec ciastko i zjesc ciastko. Np. w mojej
    okolicy jest pewna czesto korkujaca sie droga, a obok jest bardzo wygodny
    skrot przez osiedle. Oczywiscie ow skrot jest oznakowany zakazem wjazdu
    z dopiskiem "nie dotyczy mieszkancow ulic xxx,yyy". Panstwo szanowni chetnie
    by chcieli miec wyjazd na obie strony osiedla, ale juz ruchem przelotowym
    sie brzydza :) Tymczasem wystarczyloby zrobic uliczke jednokierunkowa - i po
    problemie, brak watpliwosci...
    BTW, w tej samej okolicy jedna firma poobstawiala (juz lata temu) wiele
    uliczek znakami "zakaz wjazdu w ulice jednokierunkowa pod prad" z dopiskiem
    "nie dotyczy klientow firmy xxx" :) Oczywiscie nikt sie nie przejmuje tym
    kretynskim "zakazem", mimo ze przy jednej z tych uliczek jest posterunek
    policji :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944