  • Data: 2010-10-28 11:48:38
    Temat: Re: "Za wyjątkiem klientów firmy". Czy mnie obowiazuje?
    Od: komar <k...@1...cc> szukaj wiadomości tego autora

    > Jest sobie spora firma. Ma parking przed przedstawicielstwem. Wjazd na niego
    obstawiony
    > jest zakazem wjazdu z tabliczką "Za wyjatkiem klientów firmy X". Parking stanowi
    wygodny
    > skrót.
    >
    > Rzecz w tym, że ja z firmą X mam podpisaną umowę (w innym zakresie niż parking
    > oczywiście). Na parkingu czasem czai się Policja. Czy jestem klientem firmy X? Jak
    mam im
    > wytłumaczyć że mnie nie obowiązuje taki zakaz? Mam wozić umowę? A może mnie
    obowiązuje ;)?

> [...]

    Dołączam się do pytania - w Warszawie jest sobie droga asfaltowa prowadzaca przez
    lasek
    bielański nad sam brzeg Wisły (pod estakadami Wisłostrady). Jest to też droga -
    dojazd do
    Uniwersytetu Kardynała S. Wyszyńskiego. Na skrzyżowaniu z ul Marymoncką stoi znak
    "zakaz
    ruchu" z tabliczką, "nie dotyczy dojazdu do UKSW". Kiedyś wjechałem sobie na parking
    nad
    Wisłą na samym końcu tej drogi no i dopadł mnie patrol, który pewnie chciał tam
    wykonać
    bardzo ważne czynności polegające na siedzeniu w samochodzie i drzemaniu (jeżdżę tam
    też
    rowerem i czasem się trafiają tacy stróże w tym miejscu). Rozmowa z policjantami była

    ciężka, chcieli pisać mandat ale udało mi się jakoś wybronić.
    Pytanie na przyszłość: czy ja tam mogę wjeżdżać, zakładając, że dojeżdżam sobie do
    UKSW po
    czym jadę kawałek dalej nad Wisłę?