  • 21. Data: 2013-08-26 10:47:11
    Temat: Re: ZTE MF60 + Orange PP
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-08-25 21:01, animka pisze:

    > Ja nigdy nie wezmę stamtąd informacji, bo dużo informacji jest błędnych.

    Mocne słowa jak na Twój poziom profesjonalizmu. Możesz wskazać które
    konkretnie informacje są tam błędne?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 22. Data: 2013-08-26 10:55:10
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    sqlwiel" <"nick nabazgrał(a):

    > Mocne słowa jak na Twój poziom profesjonalizmu. Możesz wskazać które
    > konkretnie informacje są tam błędne?

    SOA#1 i to się liczy :)

  • 23. Data: 2013-08-26 16:09:13
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-08-25 11:38, Grzexs pisze:

    > Jakie znacie nazwy na to urządzenie?

    Przyznam że nie wiem jak taki router się fachowo nazywa. Pewnie nazwa to
    coś na kształt "router mobilny".

  • 24. Data: 2013-08-26 16:11:20
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-08-25 21:14, animka pisze:

    > No tak, czyli nawet router przenośny musi mieć modem.
    > Przeciez mój router wifi stojacy przy komputerze też musi pobrać
    > internet (lan), żeby go przesłać na inne urządzenia.
    > Tyle mam spraw na głowie, że nie rozumiałam i nie "rozpracowalam" tych
    > zagadnień.

    Tak, ma modem GSM/UMTS wbudowany, wymaga tylko włożenia aktywnej karty
    SIM i konfiguracji.
    Oczywista sprawa - router bez dostępu do netu po przez kabel, bądź
    przez sygnał radiowy jest uprzędzeniem nieprzydatnym do niczego.

  • 25. Data: 2013-08-26 21:02:07
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-08-26 10:47, sqlwiel pisze:

    > Mocne słowa jak na Twój poziom profesjonalizmu. Możesz wskazać które
    > konkretnie informacje są tam błędne?

    Sam szukaj. Nie będę teraz grzebala tam na stronach.

    --
    animka

  • 26. Data: 2013-08-26 22:40:58
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-08-26 21:02, animka pisze:

    > Sam szukaj. Nie będę teraz grzebala tam na stronach.

    Mogę dodać tylko, że zalecano tam uaktualnienie firmware modemu Play'a
    na nowsze. (Huawei E173 u.)
    Uaktualniłam niepotrzebnie, bo mi panel i inne bajery z Play-a się już
    nie pokazują. Internet jest jak był, *nie w tablecie tylko w komputerze*
    z modemem Play-a i kartą Aero2.
    Było minęło, nie ma co wracać i tego wertować. Nie mam czasu.

    --
    animka