  • 11. Data: 2013-08-25 03:37:00
    Temat: Re: ZTE MF60 + Orange PP
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-08-25 00:09, Chris pisze:

    > Mam już wysłane papiery na AERO więc nie wiem ile będę używał Orange.
    > Net ma być w 95% dla tabletu więc nie potrzebuję jakiś mega prędkości a
    > Aero spełni moje wymagania.

    Jak podłączyłam modem Play-a z kartą Aero2 do komputera to nie było tak
    źle, można wytrzymać. To przecież za darmo.
    Na probę tylko otwierałam strony w internecie, bo jak mam szybszy LAN (
    73 zł co m-c), to przyzwyczajenie do szybciejszego interneru jednak działa.

    --
    animka

  • 12. Data: 2013-08-25 03:43:28
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-08-25 00:10, Chris pisze:
> [...]
    >>> http://www.empik.com/modem-3g-router-wifi-przenosny-
    manta-mwr01-manta-multimedia-sp-z-o-o,p1053716328,el
    ektronika-p.

    > ZTE MF60 :) docelowo ma działać właśnie z Aero

    A po co routerowi Aero2 jak router ma Wifi?
    jak się łaczę moim tabletem po Wifi (w domu router) to mi karta Aero2
    niepotrzebna. Karta od nowości lezy sobie w szufladzie.

    http://darmowyinternet.net/forum/temat-zte-mf60-nie-
    dziala-z-internetem-z-aero2_157

    --
    animka

  • 13. Data: 2013-08-25 03:45:21
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    manta-mwr01-manta-multimedia-sp-z-o-o,p1053716328,el
    ektronika-p.

    > Piszesz o Aero2 i o ruterkach, to powiedz, który współpracuje z Aero2?

    Nie muszą, To są routery Wifi, a nie modemy do Areo2.
    Nie miałam w ręku, nie używałam, ale router to router.

    --
    animka

  • 14. Data: 2013-08-25 06:16:05
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-08-24 22:02, Jawi pisze:

    > Piszesz o Aero2 i o ruterkach, to powiedz, który współpracuje z Aero2?

    Szukaj na jdtech.pl

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 15. Data: 2013-08-25 09:08:42
    Od: Trybun <I...@j...pl>

    W dniu 2013-08-25 03:43, animka pisze:

> [...]
    > jak się łaczę moim tabletem po Wifi (w domu router) to mi karta Aero2
    > niepotrzebna. Karta od nowości lezy sobie w szufladzie.

    Router jest wyposażony w modem - sygnał z Aero2 dochodzi do routera
    wyposażonego w taka kartę, a router rozdziela i przesyła ten sygnał na
    inny sprzęt po przez wi-fi - tablet, laptop, komp wyposażony w kartę
    wi-fi itd. ;-)

  • 16. Data: 2013-08-25 11:38:49
    Od: Grzexs <g...@g...pl>

> [...]
    > wyposażonego w taka kartę, a router rozdziela i przesyła ten sygnał na
    > inny sprzęt po przez wi-fi - tablet, laptop, komp wyposażony w kartę

    Jakie znacie nazwy na to urządzenie?
    --
    Grzexs

  • 17. Data: 2013-08-25 20:20:15
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    W dniu 2013-08-25 03:33, animka pisze:
> [...]
    ektronika-p.

    > Do routerka już raczej Aero2 nie jest potrzebne, bo łączysz się przez Wifi.

    a ten router do czego chcesz/planujesz polaczyc?
    Chcesz miec dostep tylko do routerka WiFi czy dalej w swiat-internet?

  • 18. Data: 2013-08-25 21:01:23
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-08-25 06:16, sqlwiel pisze:

    > Szukaj na jdtech.pl

    Ja nigdy nie wezmę stamtąd informacji, bo dużo informacji jest błędnych.

    --
    animka

  • 19. Data: 2013-08-25 21:14:25
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-08-25 09:08, Trybun pisze:

> [...]
    > wyposażonego w taka kartę, a router rozdziela i przesyła ten sygnał na
    > inny sprzęt po przez wi-fi - tablet, laptop, komp wyposażony w kartę

    No tak, czyli nawet router przenośny musi mieć modem.
    Przeciez mój router wifi stojacy przy komputerze też musi pobrać
    internet (lan), żeby go przesłać na inne urządzenia.
    Tyle mam spraw na głowie, że nie rozumiałam i nie "rozpracowalam" tych
    zagadnień.

    --
    animka

  • 20. Data: 2013-08-25 21:17:59
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-08-25 20:20, AL pisze:
    manta-mwr01-manta-multimedia-sp-z-o-o,p1053716328,el
    ektronika-p.

    > a ten router do czego chcesz/planujesz polaczyc?
    > Chcesz miec dostep tylko do routerka WiFi czy dalej w swiat-internet?

    Ok, już sobie uzmysłowiłam :-)

    --
    animka