  • 11. Data: 2011-02-12 18:58:12
    Temat: Re: [ZLECĘ] Adapter SDHC -> CF typu I
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Agent Orange" <a...@g...com> wrote in message
    news:ij6huv$5qe$1@inews.gazeta.pl...
    > Po prostu kolega ma taką potrzebę i gówno ci do tego czy słuszną czy nie.

    Jesteś mało przyjacielski... Chyba lepiej wypytać Piotrka czego
    naprawdę potrzebuje i podsunąć mu lepsze pomysły aby nie
    tracił czasu albo robił sobie krzywdy niepotrzebnymi wydatkami?

  • 12. Data: 2011-02-12 19:01:51
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Rysio" <o...@p...pl> wrote in message
    > "Karty z wbudowaną możliwością przesyłu zdjęć na serwery FTP są typu SDHC.
    > Adaptery niestety tylko CF typu II. "
    >
    > kolejny przyglup onetowy

    Zamiast takie mocne obraźliwe słowa podsunąłbyś mu to:
    http://www.dpreview.com/news/0301/03010906sandiskwif
    i.asp

  • 13. Data: 2011-02-12 19:16:14
    Od: Rysio <o...@p...pl>

    W dniu 2011-02-12 20:01, Pszemol pisze:
    > "Rysio" <o...@p...pl> wrote in message

    > Zamiast takie mocne obraźliwe słowa podsunąłbyś mu to:
    > http://www.dpreview.com/news/0301/03010906sandiskwif
    i.asp

    Wybacz ale jesli facet takie bzdury wypisuje to nie sadze zeby zrozumial
    cokolwiek z tego linku. Facet ma poprostu gowno w glowie zamiast mozgu.

  • 14. Data: 2011-02-12 19:21:33
    Od: "kamtzu" <...@...pl>

    Użytkownik "Rysio" <o...@p...pl> napisał w wiadomości
    > Zaplaci 100zl za taki adapter przy 10szt ? pewnie nie wiec po co bije
    > piane ?

    skoro za aparat dal 7000 i za kartę 500 to czemu nie miałby dać 100 za
    adapter jeśli jest mu potrzebny?

  • 15. Data: 2011-02-12 20:07:53
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "kamtzu" <...@...pl> wrote in message
    > Użytkownik "Rysio" <o...@p...pl> napisał w wiadomości
    >
    > skoro za aparat dal 7000 i za kartę 500 to czemu nie miałby dać 100 za
    > adapter jeśli jest mu potrzebny?

    Bo mąci coś o 10 sztukach a skończy się pewnie na 1 sztuce "prototypu".
    Były już takie historie...

  • 16. Data: 2011-02-12 20:07:54
    Od: Agent Orange <a...@g...com>

    W dniu 2011-02-12 19:58, Pszemol pisze:
> [...]
    > naprawdę potrzebuje i podsunąć mu lepsze pomysły aby nie
    > tracił czasu albo robił sobie krzywdy niepotrzebnymi wydatkami?

    Ja nie wiem dokładnie jakie wymagania ma Piotrek ani jakie są
    rozwiązania w tej kwestii więc się głupio nie odzywam i nie staram się
    za wszelką cenę zniechęcić go -- i to samo proponuje Rysiowi. Przeczytaj
    jego posty, co drugi to stek wyzwisk i wulgaryzmów. Tak właśnie
    wyglądają posty na tej grupie, w co drugim jeden przygłup z drugim
    zaczynają się przepychać i udawadnią sobie kto jest mądrzejszy i dają
    upust swoim frustracjom i kompleksom. Zupełnie jak w polskiej polityce,
    miernoty pławią się we własnym bagnie.
    Pomysł Piotrka nie jest taki zły, w TME mają złącza Compact Flash za 7
    zł a zrobienie takiej płytki to jakieś grosze, trzeba jeszcze wtyk
    skombinować.

    Agent

  • 17. Data: 2011-02-12 20:25:36
    Od: Piotrek Wygoda <p...@w...pl>

    W dniu 2011-02-12 18:12, Rysio pisze:

    > http://www.fotopolis.pl/spec.php?listkat=2&lista%5B%
    5D=943&lista%5B%5D=946&lista%5B%5D=1075

    > Kłamia ?

    Tak.

    Mam przed sobą dwie puszki D700 i jedną D3

    I widzę szerokości gniazd.
    Po co robisz z siebie idiotę?

    --
    Piotrek Wygoda

  • 18. Data: 2011-02-12 20:28:07
    Od: Piotrek Wygoda <p...@w...pl>

    W dniu 2011-02-12 19:53, Rysio pisze:
    > Przeczytalem ten jego post na pl.rec.foto
    >
    > "Karty z wbudowaną możliwością przesyłu zdjęć na serwery FTP są typu
    > SDHC. Adaptery niestety tylko CF typu II. "
    >
    > kolejny przyglup onetowy

    Słuchaj no misiu.

    Nie jestem żadnym przygłupem onetowym.
    Masz coś do mnie?
    Chcesz mieć problemy za publiczne obrażanie mnie?
    Ja siebie podpisuję z prawdziwego imienia i nazwiska, więc przeproś mnie
    grzecznie.
    Nie pozwolę sobie, aby na takiej poważnej grupie jak tutaj ktoś taki jak
    Ty mnie obrażał.
    Dałem ogłoszenie o tym co potrzebuje zrobić i jeżeli nie umiesz/nie
    chcesz to siedź cicho i jak to ktoś wcześniej napisał "gówno Ci do tego?".

    --
    Piotrek Wygoda

  • 19. Data: 2011-02-12 20:29:22
    Od: Piotrek Wygoda <p...@w...pl>

    W dniu 2011-02-12 21:07, Pszemol pisze:
    > "kamtzu" <...@...pl> wrote in message

    > Bo mąci coś o 10 sztukach a skończy się pewnie na 1 sztuce "prototypu".
    > Były już takie historie...

    Proste. Mam 10 osób (albo nawet i wiecej), które na pewno to wezmą jeśli
    zadziała.

    --
    Piotrek Wygoda

  • 20. Data: 2011-02-12 20:31:53
    Od: Piotrek Wygoda <p...@w...pl>

    W dniu 2011-02-12 18:48, Pszemol pisze:
    > "Piotrek Wygoda" <p...@w...pl> wrote in message
    >
    > Na czym polegać ma "specjalność" tej karty SDHC?

    Jest to karta Eye-Fi. Z możliwością przesyłu zdjęć bezpośrednio na
    serwer FTP. Wybierasz zdjecia, które chcesz wysłać kluczykiem (funkcja
    protect w aparacie) i te zdjecia po 2-3 minutach pojawiają się na
    serwerze FTP.
    Karta jest w SDHC - Gniazdo w D700 jest CF typu I (3,3 mm szerokości)
    Adapter który posiadam CF typu II (5 mm grubości)

    --
    Piotrek Wygoda