  • 11. Data: 2009-10-27 11:56:05
    Temat: Re: Z letka oszukańcze zasady konkursu
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > oszukańcze bo po co im prawa majątkowe do twoich zdjęć?

    A co mnie to obchodzi?

    Moga sobie zyczyc, zeby na zdjeciach konkursowych zawsze byla
    kobieta w ziolonym berecie. Ich konkurs. Jak Ci to nie odpowiada nie
    bierz w nim udzialu i po sprawie.

  • 12. Data: 2009-10-27 16:09:02
    Od: "Radosny" <radosny@usun_to.top67.pl>

    > "Na konkurs należy przysyłać zdjęcia w formacie o wymiarach 30 x 40 cm.
    > Do
    > wszystkich zgłoszonych prac należy załączyć płytę CD z wersją
    > elektroniczną
    > zdjęć o rozdzielczości minimum 300 dpi (lub większej) w formacie .jpg lub
    > .tif."

    Czyli na konkurs można robić tylko aparatami powyżej 16Mpix (jeśli mają
    proporcję 4:3), lub prawie 19Mpix dla proporcji 3:2. ;-))

    --
    Radosny

  • 13. Data: 2009-10-27 16:47:45
    Od: Les <s...@p...fm>

    > Nieprawda, w większości konkursów organizatorzy nie "przejmują"
    > praw do zdjęć. ... tylko w zakresie publikacji
    > związanych z wystawą pokonkursową oraz promocji samego konkursu, ....
    > Arkadiusz Stopa

    Witam,
    takich "porządnych" jest coraz mniej. Najgorsze są konkursy regionalne
    (typu: najfajniejsze zdjęcie z gminy Kozia Wólka), bo tutaj tylko
    chodzi o zebranie jak największej liczby zdjęć. Nagroda przyda się dla
    siostrzeńca.
    Takie są realia. Niestety chyba większość nie czyta regulaminów (bo to
    trudne!), ja niestety czytam 3 razy i w większości przypadków nie
    biorę udziału.
    A już na pewno nie będę brał udziału w kokursach, gdzie oceniają
    internauci - tutaj wygrywają "łańcuszki" przyjaciół nabijający sobie
    punkty - a fotki mizerne!

    Jakub Jewuła
    >A co mnie to obchodzi?
    To po co piszesz - szkoda klawiatury! Jak nie masz nic do powiedzenia
    to napij się wody!
    Czytając Twoje ostatnie wypowiedzi (w kilku tematach) dochodzę do
    wniosku, że powinieneś zrobić sobie dłuuuuuuuugi urlop.

    Pozdrawiam
    Les

  • 14. Data: 2009-10-27 17:11:49
    Od: "T.M.F." <t...@n...mp.pl>

    W dniu 27.10.2009 10:00, Jacek_P pisze:

    > A to juz ich sprawa. Oszukancze nie jest, bo informuje przed konkursem,
    > a nie po rozstrzygnieciu. Swoboda zawierania umow ;)

    Nie do konca. Lichwa tez jest oparta o umowe, a jest zakazana. Banki tez
    sobie dowolnych procentow naliczac nie moga, itd. Sa pewne normy i
    wychodzenie poza nie jakkolwiek nie jest oszustwem (bo przeciez jest to
    napisane) to nie jest tez ok. I jak najbardziej warto to pietnowac, tym
    bardziej, ze komus czytajacemu ten watek sie otworza oczy i pomysli, ze
    jednak warto przejrzec regulamin.

    http://idom.sourceforge.net/
    Teraz takze forum dyskusyjne
    Zobacz, wyslij uwagi, dolacz do projektu.

  • 15. Data: 2009-10-27 17:27:28
    Od: "greenman" <c...@g...pl>

    Użytkownik " amator" <a...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Tutaj konkurs VII Zachodniopomorski Festiwal Fotografii i Filmu
    > Turystycznego
    > tu regulamin:
    > http://www.fotoklub.zamek.szczecin.pl/images/pliki/9
    _ZFFiFTVIIregluamin25_sierpnia_20092.doc
> [...]
    > zdjęć o rozdzielczości minimum 300 dpi (lub większej) w formacie .jpg lub
    > .tif."
    >
    > Zdjęcia nadesłane na konkurs pozostają w archiwum ZROT. Wszystkie prace
    > mogą
    > zostać wykorzystane przez Organizatorów we wszelkich działaniach
    > związanych z
    > promocją turystyczną województwa (publikacje i reklamy prasowe, publikacje
    > Internecie, wystawy, targi itp.).
    >
    > Rozumiem, jak robi to cwany koleś, nazywający się przedsiębiorcą, ale żeby
    > propagowali to koledzy ahtyści to się dziwię

    He, he!!!
    Na taki konkurs, proponuje wyslac im fotke golej d... z tym tekstem.
    (Skoro juz musisz cos tam wysylac...)
    ---