  • 21. Data: 2015-04-26 19:54:19
    Temat: Re: Z cyklu: Znajdź 3 różnice ;)
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-04-26 18:52, Eneuel Leszek Ciszewski wrote:

    > "AL" mhgp4v$hak$...@d...me

    > Są to AMOLEDy czy IPSy,bądź coś jeszcze innego?

    Sony mówi, że IPS

  • 22. Data: 2015-04-27 00:21:36
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "AL" mhj8mf$qtv$...@d...me

    > Sony mówi, że IPS

    A tablet Z2 też ma IPS?

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 23. Data: 2015-04-27 10:04:45
    Od: Chris <a...@g...pl>

    > "AL" mhj8mf$qtv$...@d...me

    > A tablet Z2 też ma IPS?

    SONY w żadnym swoim produkcie nie ma AMOLEDA dzięki temu kolory są
    realistyczne a nie przejaskawione jak w Samsungach.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 24. Data: 2015-04-27 10:07:39
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-04-25 o 21:16, AL pisze:

    > Z2 ma dużo lepszy ekran niz Z1.

    Wcześniej pisałem i Tablet Z1/Z2 gdzie ekran jest ten sam.

    W telefonach Z1/Z2/Z3 są rożne generacje matryc ISP i to widać na
    korzyść nowszych model, kolega obok mnie w pracy miał Z1, ja mam Z2 a
    brat Z3 więc mogę porównać.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 25. Data: 2015-04-27 11:31:40
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-04-27 10:07, Chris wrote:

> [...]
    >
    > W telefonach Z1/Z2/Z3 są rożne generacje matryc ISP i to widać na
    > korzyść nowszych model, kolega obok mnie w pracy miał Z1, ja mam Z2 a

    ok,
    porónywałem Z2 i Z1compact (te dwa mam w domu) z Z1 kolegi- różnica
    widoczna na odległość.

    Ekran Z3 porównywałem z Z2 w sklepie - może to kwestia oświetlenia, ale
    nie umiałem wskazać różnic w wyświetlanym obrazie (na tych samych
    fotkach i filmikach demo wgrywanych przez Sony).
    Stąd moje przeświadczenie, że to te same IPS'y.

  • 26. Data: 2015-04-27 15:28:56
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-04-20 o 13:56, AL pisze:
    > Dziś odbyła się premiera nowego flagowca ze stajni Sony: Xperia Z4.

    Dla Europy szykowana jest opcja Xperia P2:

    http://androidcommunity.com/sony-xperia-p2-to-have-a
    -transparent-band-4240mah-battery-20150426/

    Wygląda okazale do tego mega pojemna bateria.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 27. Data: 2015-04-27 16:47:23
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-04-27 15:28, Chris wrote:

    > Dla Europy szykowana jest opcja Xperia P2:
    >
    > http://androidcommunity.com/sony-xperia-p2-to-have-a
    -transparent-band-4240mah-battery-20150426/

    > Wygląda okazale do tego mega pojemna bateria.

    ładna cieniutka ramka wokół ekranu.
    Gdyby tak jeszcze obudowa była wodoszczelna - nie miałbym więcej pytań :)

  • 28. Data: 2015-04-28 08:16:28
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-04-27 o 16:47, AL pisze:

    -transparent-band-4240mah-battery-20150426/

    > ładna cieniutka ramka wokół ekranu.
    > Gdyby tak jeszcze obudowa była wodoszczelna - nie miałbym więcej pytań :)

    Nikt nie powiedział że nie będzie.
    Druga sprawa to czy warto dawać full kasy za certyfikaty tylko po to
    żeby podać w specyfikacji wodoodporny. Samsung S6 nie ma certyfikatu ale
    widziałem test leżenia w misce z wodą i padł dopiero po godzinie
    leżakowania. Swoją drogą wygląda paskudnie do tego jakościowo to dalej
    szajsung (a szkoda) bo zapowiadało się ciekawie.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 29. Data: 2015-04-28 11:24:07
    Od: Chris <a...@g...pl>

    > Akumulator Overmaxa pracuje dziwnie. Od 100% do 15% może zejść
    > w dwa kwadranse, po czym od 15% do 4% może ciągnąć godzinami. :)
    > Nie widzę żadnej reguły poza taką, że im szybciej zjedzie
    > w okolice zera -- tym szybciej naładuje się.

    Z ciekawostek, tryb stan by czyli wczoraj ok 21:00 bateria stanęła na 5%
    po czym wyłączyłem tylko ekran i tablet poszedł w stan spoczynku, teraz
    11:20 patrzę na tablet bo mi mruga czerwoną diodą i jest 4% baterii.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 30. Data: 2015-04-28 12:57:26
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-04-28 08:16, Chris wrote:

> [...]
    > leżakowania. Swoją drogą wygląda paskudnie do tego jakościowo to dalej
    > szajsung (a szkoda) bo zapowiadało się ciekawie.

    jak ma certyfikat - to możesz dochodzić w ramach gwarancji, że nie zdał
    np. testu "prysznica" czy "umywalki".
    Jak nie ma - to jakiekolwiek zamoczenie skutkuje odbiciem się od drzwi
    serwisu gwarancyjnego.

    To tylko taki przykład.
    Jak na razie już w zeszłym roku wykorzystałem zalety Z1compact podczas
    raftingu na Tarze - telefon zdał próbę wodoszczelności śpiewająco.

    Podczas pływania na desce windsurf. mam go w kieszeni kamizelki na
    wypadek, gdybym utknął gdzieś daleko i nie potrafił dotrzeć do miejsca
    wypłynięcia (awaria sprzętu, niekorzysne wiatry lub jego brak).
    Na razie nie mam zastrzeżeń co do jego wodoszczelności.