  • 31. Data: 2015-04-28 13:00:36
    Temat: Re: Z cyklu: Znajdź 3 różnice ;)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup

    >Z ciekawostek, tryb stan by czyli wczoraj ok 21:00 bateria stanęła na
    >5% po czym wyłączyłem tylko ekran i tablet poszedł w stan spoczynku,
    >teraz 11:20 patrzę na tablet bo mi mruga czerwoną diodą i jest 4%
    >baterii.

    Pomijajac trudnosci z precyzyjnym pomiarem stanu akumulatora, to
    Androidy chyba tak maja - jak im pusta bateria zaglada w oczy, to sie
    robia oszczedne ...

    J.

  • 32. Data: 2015-04-28 15:26:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "AL" napisał w wiadomości

    >jak ma certyfikat - to możesz dochodzić w ramach gwarancji, że nie
    >zdał np. testu "prysznica" czy "umywalki".
    >Jak nie ma - to jakiekolwiek zamoczenie skutkuje odbiciem się od
    >drzwi serwisu gwarancyjnego.
    >To tylko taki przykład.

    Nie musi byc certyfikatu - wystarczy zwykla deklaracja producenta ze
    "wodoodporny".

    J.

  • 33. Data: 2015-04-28 15:31:59
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-04-28 o 15:26, J.F. pisze:

    > Nie musi byc certyfikatu - wystarczy zwykla deklaracja producenta ze
    > "wodoodporny".

    Musi być certyfikat niestety.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 34. Data: 2015-04-28 15:34:37
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-04-28 o 12:57, AL pisze:
> [...]
    -transparent-band-4240mah-battery-20150426/

    > jak ma certyfikat - to możesz dochodzić w ramach gwarancji, że nie zdał
    > np. testu "prysznica" czy "umywalki".
    > Jak nie ma - to jakiekolwiek zamoczenie skutkuje odbiciem się od drzwi
    > serwisu gwarancyjnego.

    Nawet z certyfikatem potrafią olać sprawę, tak miałem ze swoją Xperia
    Z2. Reklamowałem na brak szczelności bo po kontakcie z wodą zaparował
    cały obiektyw od środka, do tego nie przechodził ciśnieniowego testu
    serwisowego i po wizycie w W-Support dostałem obmowę uznania gwarancji
    na to że zalany :)

    > To tylko taki przykład.
    > Jak na razie już w zeszłym roku wykorzystałem zalety Z1compact podczas
    > raftingu na Tarze - telefon zdał próbę wodoszczelności śpiewająco.
    >
    > Podczas pływania na desce windsurf. mam go w kieszeni kamizelki na
    > wypadek, gdybym utknął gdzieś daleko i nie potrafił dotrzeć do miejsca
    > wypłynięcia (awaria sprzętu, niekorzysne wiatry lub jego brak).
    > Na razie nie mam zastrzeżeń co do jego wodoszczelności.

    Tylko pamiętaj że wodoszczelność nie dotyczy wody morskiej.

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 35. Data: 2015-04-28 15:47:09
    Od: masti <g...@t...hell>

    Chris wrote:

    > Musi być certyfikat niestety.

    do niezgodości z umową? IMHO nie.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 36. Data: 2015-04-28 16:24:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris" mhnjjn$ajo$...@n...news.atman.pl

> [...]
    wyłączyłem tylko ekran i tablet poszedł w stan
    > spoczynku, teraz 11:20 patrzę na tablet bo mi mruga czerwoną diodą i jest 4%

    Jak pisałem -- w Overmaxie od 100% do 15% schodzi w parę kwadransów,
    ale od 15% do 4% schodzi znacznie dłużej. Kolejnym przystankiem jest
    1% -- od tej pory jest jeszcze sporo czasu... Nie wiem, ile, bo nie
    chcę testować. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 37. Data: 2015-04-28 23:20:51
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "AL" mhnp0s$3ml$...@d...me

> [...]
    > nie zdał np. testu "prysznica" czy "umywalki". Jak nie ma - to jakiekolwiek
    zamoczenie skutkuje odbiciem się od drzwi serwisu

    Co wówczas, gdy ma, ale zatyczka uszczelniająca gniazdo USB oderwie się?

    Certyfikat IMO nie jest potrzebny -- wystarczy gwarancja producenta.
    Certyfikat nadaje zewnętrzna instytucja.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 38. Data: 2015-04-28 23:24:11
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Chris" mho29d$q2o$...@n...news.atman.pl

    > Tylko pamiętaj że wodoszczelność nie dotyczy wody morskiej.

    Osmotycznie na to patrząc, można posunąć się do
    stwierdzenia, że wody z mydlinami także nie obejmie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 39. Data: 2015-04-29 09:35:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Eneuel Leszek Ciszewski" napisał w
    "Chris" mho29d$q2o$...@n...news.atman.pl
    >Osmotycznie na to patrząc, można posunąć się do
    >stwierdzenia, że wody z mydlinami także nie obejmie.

    O ile woda z mydlinami ma istotnie mniejsze napiecie powierzchniowe i
    moze wplywac w mniejsze szczeliny, to morskiej to raczej nie dotyczy.

    Jesli urzadzenie jest szczelne dla zwyklej wody, to i slona nie
    powinna mu zaszkodzic.

    No chyba ze gdzies tam np gniazdo wystaje, gniazdo jest pod pradem,
    zlocenie elektrolize w zwyklej wodzie wytrzyma, ale intensywna
    zlocenie szybko zniszczy.

    J.

  • 40. Data: 2015-04-29 09:43:43
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2015-04-29 o 09:35, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > No chyba ze gdzies tam np gniazdo wystaje, gniazdo jest pod pradem,
    > zlocenie elektrolize w zwyklej wodzie wytrzyma, ale intensywna zlocenie

    Nie wolno zanurzać urządzenia w słonej wodzie ani powodować zetknięcia
    portu micro-USB, gniazda zestawu słuchawkowego lub innych odsłoniętych
    części ze słoną wodą.

    http://support.sonymobile.com/pl/xperiaz3compact/dm/
    water-and-dust-resistance/

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl