  • 11. Data: 2017-08-31 18:57:47
    Temat: Re: Yanosik + google maps
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 31-08-2017 o 07:37, Lewis pisze:

    > Miałem WP 8.1 na nokii 930 i za cholere nie szło tego ożenić

    A na 530 jak widać idzie.
    Może yanosik wtedy nie działał w tle?

  • 12. Data: 2017-09-03 20:04:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    dnia Wed, 30 Aug 2017 05:29:50 +0000, Dominik Ałaszewski napisał:

    > To ja jeszcze pozwolę sobie zapytać, podłączając się do wątku.
    >
    > Jeżdżę zwykle z Yanosikiem w tle, nawigacja Google Maps.
    > I o ile Yanosik nie ma problemu z gps, wywiesza info o kontrolach, gada
    > itp bez problemu nie przeszkadzajac GM, o tyle od czasu do czasu wyrzuca
    > pełnoekranowy komunikat "Uważaj, prace drogowe na A2"

    pełnoekranowy? nie spotkałem się z żadnym takim.
    Jak jest w tle wyświetla tylko pasek z informacją zależnie od odległości
    od robót/wypadku etc. możesz to wyłączyć ale wtedy po co Ci on w tle
    skoro nie będzie pokazywał niczego?

    --
    BMW R1100GS '94
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 13. Data: 2017-09-03 20:29:21
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 03.09.2017 masti <g...@t...hell> napisał/a:

    > pełnoekranowy? nie spotkałem się z żadnym takim.

    No właśnie pełnoekranowy. A jak zniknie/się go
    zamknie, to pojawia się pulpit.

    > Jak jest w tle wyświetla tylko pasek z informacją zależnie od odległości

    No więc właśnie nie tylko. A informowanie o pracach
    drogowych mam w Y wyłączone, więc tym dziwniejsze.

    A może to komunikat z GM? Kolorystycznie wyglądał
    jak z Yanosika, no i GM szło w tło. Następnym razem
    koniecznie muszę jakoś zrobić screenshota.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 14. Data: 2017-09-03 23:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Lewis "lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl ...

    > Jaki masz OS?
    > Jak WM to nigdy nie zadziała.

    Android

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac

  • 15. Data: 2017-09-03 23:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > telefonu. Aplikacje same z GPSem nic nie robią tylko odpytują system

    Albo telefonu albo nakładki na androida bo sprawdzałem na dwóch różnych
    telefonach xiaomi z nakładkami miui

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.

  • 16. Data: 2017-09-03 23:00:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Endriu p...@i...pl ...

    > Błąd telefonu. U mnie taki zestaw działa.

    Sprawdzałem na dwóch telefonach xiaomi :) - na obu ten sam efekt.
    Chciałem tez sprawdzic na samsungu j3 ale tam w ogole yanosik nie chce
    zaciągnąc aktualnych danych z jakiegos powodu...

    --
    Pozdrawia... Budzik