  • 31. Data: 2018-06-23 12:07:07
    Temat: Re: Yanosik
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-06-22 o 23:29, r...@k...pl pisze:

    > Po jakiego wuja drony i co mają one dać?

    Widok aktualnego stanu dróg.

    > NE akurat podaje bardzo rzetelne informacja, zwłaszcza w porównaniu z innymi
    > navi.

    Na podstawie czego?

    > Cóż -- chyba wiesz ile zjesz.
    > A najkrótsza trasa w zasadzie nigdy nie jest najszybszą.

    Osobiście mi wystarczy precyzyjna najkrótsza. Bardzo wielu producentów
    na takie coś nie stać. Niestety - nawet Yanosika.

  • 32. Data: 2018-06-23 12:28:55
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-06-23 o 11:43, j...@i...pl pisze:

    > Ale często ten NE wie o korku, o którym GM nie wie, Dlaczego? NE to
    > nie tylko dane od użytkowników samego programu, mają też dane od
    > dostawców zewnętrznych.

    Czyli od kogo? Bo moim zdaniem sprzedają (przynajmniej kiedyś
    sprzedawali) ten program na zasadzie maści na porost włosów., Cieszymy
    się że mamy coś pożytecznego a to zwykłe g*no.

  • 33. Data: 2018-06-23 13:00:39
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello jerzu,

    Saturday, June 23, 2018, 11:40:07 AM, you wrote:

    > Nie da się ukryć że AM ma najlepszą baze adresową w Polsce. Niesty,
    > sam program ostatnio (tzn. od kilku lat) dołuje, a wersja na Androida
    > to chyba dalej jest wewrsja beta, i to na dodatek płatna.

    Są wersje stabilne a o tym, czy chcesz dostawać wersje beta sam
    decydujesz. Płatne jest wyznaczanie tras i dostęp do aktualnych map i
    danych o korkach.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 34. Data: 2018-06-23 13:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > i tak trzeba było jechać mniej więcej tak jak Y kazał na początku.
    >
    > Zaoszczędziłbym z 10 minut spokojnie.
    > Więc w Poznaniu działa.

    Raz działa, raz nie działa...
    Podawałem kiedys kilka przykładów jakis absurdalnych tras którymi chciał
    mnie prowadzić... Z dalszych testów zrezygnowałem bo po prostu mi sie nie
    chce, skoro GM co do zasady prowadzi duzo lepiej i do tego jest o oniebo
    wygodniejsza w uzyciu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Miłosierdzie jest początkiem okrucieństwa.

  • 35. Data: 2018-06-23 13:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik j...@i...pl ...

    > Piłsudskiego w Ząbkach, trasa wzynaczona na Piłsudskiego ale w
    > Markach. Też już poprawione, ale takich kwitaków w GM, a co za tym
    > idzie w Waze, jest sporo.

    Tak, trzeba sie przyzwyczaic zeby sprawdzic co znalazł i co za punkt
    obrał.
    Z drugiej strony wyszukiwanie jest duzo prostsze i szybsze - widocznie
    coś kosztem czegoś.
    No i co wazne - poprawiaja na bieżąco.
    Swoja szosa - gdzie to mozna im zgłosić?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż

  • 36. Data: 2018-06-23 13:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik j...@i...pl ...

    > Nie da się ukryć że AM ma najlepszą baze adresową w Polsce. Niesty,
    > sam program ostatnio (tzn. od kilku lat) dołuje, a wersja na
    > Androida to chyba dalej jest wewrsja beta, i to na dodatek płatna.

    Plusem GM jest to ze wyszukiwanie jest bardzo szybkie: klik, dyktowanie
    adresu, klik klik i juz jade...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."

  • 37. Data: 2018-06-23 14:27:35
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Fri, 22 Jun 2018 23:29:38 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > NE akurat podaje bardzo rzetelne informacja, zwłaszcza w porównaniu z innymi
    > navi.

    Tak zwłaszcza baza POI w NE jest bardzo rzetelna! Polecam poszukać sobie
    Citi Handlowego w Gdańsku. Nie ma jedynego istniejącego oddziału, a za to
    jest chyba z osiem historycznych z ostatnich piętnastu lat.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 38. Data: 2018-06-23 23:19:26
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 23 Jun 2018 13:00:39 +0200, w <4105292659$20180623130040@squadack.com>,
    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> napisał(-a):

    > Są wersje stabilne a o tym, czy chcesz dostawać wersje beta sam
    > decydujesz. Płatne jest wyznaczanie tras i dostęp do aktualnych map i
    > danych o korkach.

    Bety AM niczym się nie różnią od stabilnych. Wiele rozwiązań dalej kuleje.

  • 39. Data: 2018-06-23 23:22:08
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 23 Jun 2018 12:06:28 +0200, w <5b2e1ab0$0$615$65785112@news.neostrada.pl>,
    Trybun <c...@j...ru> napisał(-a):

    > Opinia młodego. Ja też po kilku pierwszych "pomocach"  w omijaniu korków
    > o mało nie padłem na twarz i nie zacząłem bić pokłonów. Aż postanowiłem
    > sprawdzić  - okazało się że w tym "korku" o którym prawi NE jest kilka
    > aut, normalny ruch. Jeszcze kilka prób i mimo ważnej jeszcze subskrypcji
    > NE wylądował w koszu. Zwykły badziew, mimo tego że pracuje w trybie
    > online to nie ma nawet aktualnych dróg.

    Same bzdury...

    > Choć muszę przyznać że nie znam stanu i jakości tego programu  na dzień
    > dzisiejszy - być może coś się zmieniło na lepsze..

    To chyba dobre posumowanie.

    > Aż mnie skręca z ciekawości, z jakiego to źródła korzysta ten NE, który
    > jest teraz aż tak niewiarygodnie skuteczny?

    Zapytaj ich. Z tego co wiem gros informacji otrzymują z
    lokalizatorów/monitoringu GPS.

  • 40. Data: 2018-06-23 23:22:09
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-06-22 o 09:52, J.F. pisze:

    > Dlaczego - potrafi tez dobrze dzialac.

    Nie przeczę, ale to raczej przez niedopatrzenie programistów tej firmy
    :-) Zgłoś to, z pewnością zlikwidują te przypadki :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Marek