-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!.POSTED!not-for-mail
From: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [YT] i crash test
Date: Wed, 24 Oct 2012 09:21:15 +0200
Organization: private
Lines: 30
Sender: r...@n...agh.edu.pl
Message-ID: <1...@p...pl.invalid>
References: <k66q5j$csd$1@usenet.news.interia.pl>
<5086f4bf$0$26681$65785112@news.neostrada.pl>
<508707dd$0$1307$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 87-205-121-39.adsl.inetia.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.agh.edu.pl 1351063276 26521 87.205.121.39 (24 Oct 2012 07:21:16 GMT)
X-Complaints-To: a...@a...edu.pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 24 Oct 2012 07:21:16 +0000 (UTC)
X-Priority: 3 (Normal)
In-Reply-To: <508707dd$0$1307$65785112@news.neostrada.pl>
X-Comment-To: Jacek
X-Newsreader: MyGate/2.6.0.171 (http://barin.com.ua/soft/mygate/)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2469813
[ ukryj nagłówki ]Hello Jacek,
Tuesday, October 23, 2012, 11:10:53 PM, you wrote:
>> Zdecydowanie nie. Mój Polonez Truck Roy, konstrukcja sprzed czasów, gdy
>> projektowaniem samochodów zajęli się księgowi, wypada w crash-testach
>> dużo lepiej:
> Jasne, jasne. Zwłaszcza, że piszesz, że jest ekologicznie biodegradowalny.
> Mój kanciak po zderzeniu czołowym 50/50 miał przednie lewe koło w
> kabinie mniej więcej w tym miejscu, gdzie była regulacja przerwy
> wycieraczek (o ile ktoś pamięta). A pół kierownicy wystawało poza
> krawędź przedniej szyby. Polonez od kanciaka konstrukcyjnie różni się
> głównie tym, że jest trochę cięższy.
Się bardzo grubo mylisz. Miałem osobiscie podobny "crashtest" z
betoniarką. Nie dość, że koło nie wyladowało w kabinie i kierownica
ani drgnęła, to jeszcze bez problemów otworzyłem drzwi. Przód z mojej
strony skrócił się o prawie pół metra i mogłem sobie dokładnie
poogladac, jak zadziałały strefy zgniotu.
> Serdecznie p.... takie bezpieczeństwo.
A ja jednak szanuję Poloneza właśnie za bezpieczeństwo.
--
Best regards,
RoMan
PMS++ PJ+ S+ p+ M- W+ P++:+ X++ L++ B++ M+ Z+++ T- W+ CB++
Nowa strona: http://www.elektronika.squadack.com (w budowie!)
Następne wpisy z tego wątku
- 24.10.12 13:33 tÎż
- 24.10.12 13:54 Albercik
- 24.10.12 13:57 neoniusz
- 24.10.12 14:32 Maciek
- 24.10.12 14:40 megrims
- 24.10.12 15:19 Iglo
- 25.10.12 11:26 grzech
- 25.10.12 11:49 Kapibara
- 25.10.12 12:12 Gotfryd Smolik news
- 25.10.12 19:24 Maciek
- 27.10.12 01:39 Deflegmator
- 29.10.12 15:50 Miroo
- 31.10.12 16:57 tÎż
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-07 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-07 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo