  • 21. Data: 2011-10-18 22:39:52
    Temat: Re: [YT] Tak się wyprzedza :)
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Artur Maśląg

    > nie jest prawdą, że
    > rzadko można spotkać normalnego kierowcę za kierownicą ciężarówki. W
    > znakomitej większości są jednak normalni

    Masz rację, oto jeden z tych normalnych:
    http://www.youtube.com/watch?v=j6eOSnokjlI

    > debila czasem się trafi.

    A oto jeden z debili:
    http://www.youtube.com/watch?v=21x0Lg1SQq4&

    > Zapytaj Arka, on podobno dużo jeździ - ja nie ma doświadczenia przy
    > jeździe raz na 5 lat do babci 100 kilometrów w obie strony.

    Ok.

  • 22. Data: 2011-10-18 23:12:47
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-10-18 21:58, Artur Maśląg pisze:
    > W dniu 2011-10-18 21:55, Marek Dyjor pisze:
    > (...)
    >
    > Wręcz przeciwnie...

    Obaj macie rację. Tylko Marek ją ma w odniesieniu do Litwinów na naszych
    drogach.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 23. Data: 2011-10-19 02:13:48
    Od: czak norris <c...@n...pl>

    W dniu 2011-10-18 20:22, Marcin Stankiewicz pisze:
    > Kwestia wychowania kierowców:) Na ten przykład, w Rumunii
    > albo zjedziesz, albo zginiesz;-)

    Przecież to klasyczny i typowy "Kania mode". Kto pamięta? :)

    --
    pozdrawiam,
    z półobrotu ;)

  • 24. Data: 2011-10-19 02:35:04
    Od: " Michał" <m...@N...gazeta.pl>

    Rafał \SP\ Gil <u...@m...pl> napisał(a):

    > http://www.youtube.com/watch?v=21x0Lg1SQq4&
    >
    > Jak ogĂłlnie w Ĺźyciu "pochwalam" korzystanie z marginesu i
    > ułatwianie sobie życia robieniem marginesu innym ... tak tutaj -
    > hmmm ;) , tirmen dość dobitnie domagał się tego marginesa ;)
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=21x0Lg1SQq4& Prawdę mówiąc, za
    > dużo miejsca do manewrów nie zostawiał nieszczęśnikom jadącym z
    > przeciwka. Szczęście, że jakiś jebnięty kapelusznik z przeciwka
    > nie jechał, bo nieszczęście gotowe by było ...

    o japiernicze tam barierka jest z boku..., nie ma trawy żeby zwiewać

    takiego tira to bezpieczniej na czołowe środkiem czy "po skosie" brać
    (zakładam zwolnienie do 10km/h, tir 90km/h suma 100k/h przy czym tir
    tez się sporo wgniata)?

    pozdrawiam.

  • 25. Data: 2011-10-19 07:29:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 18 Oct 2011 19:44:26 +0000 (UTC), steve69 napisał(a):

    > Psychol za kierownicą. Do takich powinno się strzelać.

    Oj tam - zemsta kapelusznika
    http://www.youtube.com/watch?v=N0uddWzK61c

    Albo np do kogo tu strzelac:
    http://www.youtube.com/watch?v=C0yhgTM89r0

    P.S. to nie ten sam ?
    http://www.youtube.com/watch?v=r3NjbA2IApc

    PS2. permanentna inwigilacja - coraz wiecej kamer na drodze :-)
    http://www.youtube.com/watch?v=0bKcVrgNQn8
    http://www.youtube.com/watch?v=CpdkUwA158U
    http://www.youtube.com/watch?v=6Xt6SwK1OI0

    PS3. Nie narzekajcie
    http://www.youtube.com/watch?v=VyW3tuCAOko

    PS4 Dla kogutka:
    http://www.youtube.com/watch?v=708v5l_qBKg
    trafi cie taki, pojedzie dalej, i co ci po taniej kamerce :-)

    J.

  • 26. Data: 2011-10-19 09:12:17
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    > Zalezy. Ja w podobnej sytuacji, tzn jadac z przeciwka sam zjezdzam z duzym
    > wyprzedzeniem.
    > Po co ma sie gosc stresowac i czemu mam mu nie ulatwic.
    > Trafil na kilku takich, to mogl sobie wyprzedzac bez wymuszania.

    sęk w tym, ze manewr trwał tak długo, ze nie on trafl na nich, tylko oni na
    niego i zostali *zmuszeni* do ucieczki, a nie zjechania.
    Zwróc uwage, ze musieli mocno zredukować prędkość i znaleźć sie całym autem
    maksymalnie na poboczu...

    To już nie jest ułatwienie wyprzedzającemu życia, a ratowanie własnego.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

    Używane, czyste, sprawne i dobre plastikowe kosze na śmieci - 120L - 40zł

  • 27. Data: 2011-10-19 09:36:21
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > Obaj macie rację. Tylko Marek ją ma w odniesieniu do Litwinów na naszych
    > drogach.

    Jasne. W Polsce by mnie zdjął jakiś "dżygit", a w Czechach nasz ziomal.
    Sami nienormalni jeżdżą...

  • 28. Data: 2011-10-19 09:52:53
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Ale nie w każdej grupie społecznej odsetek idiotów jest taki sam.

    Prosbe mam. Generalnie nie plonkuje ale paru gosci jednak sobie dla BHP
    wywalilem.
    Nie wyciagaj mi tych oszolomow...

  • 29. Data: 2011-10-19 17:50:05
    Od: "Lukasz" <l...@b...net.pl>

    >W dniu 2011-10-18 21:55, Marek Dyjor pisze:
    > (...)
    >
    > Wręcz przeciwnie...

    przyjmując że normalnością jest zmiana pasa przed jadący dużo szybciej
    pojazd na autostradzie czyli zwykłe wymuszenie (powiedziałbym że nie
    oceniają odległości i prędkości samochodu na sąsiednim pasie ale IMO
    oceniają tylko mają to w d...) to tak, w pełni zgadzam się z twoim zdaniem
    No i to wyprzedzanie z prędkością o 1km/h większą... ostatnio jadąc od
    Legnicy zjeżdzałem na zjazd Kąty Wrocławskie - znak 1500m, przód tira na
    lewym pasie na równi z tyłem tego na prawym, 1,5km dalej ja wjeżdżałem na
    ślimaka, a ten na lewym jeszcze się nie zrównał...

    Lukasz

  • 30. Data: 2011-10-19 21:21:16
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 19 Oct 2011 02:13:48 +0200, czak norris <c...@n...pl>
    wrote:

    >Przecież to klasyczny i typowy "Kania mode". Kto pamięta? :)

    Niejaki Ptaszyński vel. Juby? Tak mi się coś kojarzy.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280