  • 11. Data: 2011-10-18 21:55:48
    Temat: Re: [YT] Tak się wyprzedza :)
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    "Rafał \"SP\" Gil" wrote:

    > I IMHO tak było też w tym przypadku :)
    >
    > I wcale moim zamiarem nie było demonizowanie, tj napisanie, że
    > każdy tirmen to huj. Filmik pokazuje tylko tyle, że w każdej
    > grupie społecznej zdarzy się idiota ;)

    w wypadku TIRmenów należało by napisać ze czasem rzadko zdarza sie normalny
    kierowca reszta to ...

  • 12. Data: 2011-10-18 21:58:45
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-18 21:55, Marek Dyjor pisze:
    (...)
    > w wypadku TIRmenów należało by napisać ze czasem rzadko zdarza sie
    > normalny kierowca reszta to ...

    Wręcz przeciwnie...

  • 13. Data: 2011-10-18 21:59:35
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    "Rafał \"SP\" Gil" wrote:
    > http://www.youtube.com/watch?v=21x0Lg1SQq4&
    >
    > Jak ogólnie w życiu "pochwalam" korzystanie z marginesu i
    > ułatwianie sobie życia robieniem marginesu innym ... tak tutaj -
    > hmmm ;) , tirmen dość dobitnie domagał się tego marginesa ;)

    generalnie to w dzisiejszych czasach trzeba uważać.

    poboczami chodzą ludzie, jeżdżą rowery itp...

    tego gnoja powinien ktoś podkapowac na policję chyba by stracił prawo jazdy
    po podsumowaniu tych wyprzedzeń i reszty wykroczeń drogowych. Niech jeździ
    taczkami na budowie.

  • 14. Data: 2011-10-18 22:09:59
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-10-18 21:15, to pisze:

    > Może mam jeszcze udowodnić, że trawa jest zielona, a niebo niebieskie?

    Nie - masz klasycznie spierdalać.

    --
    Czas na odważne decyzje:

    =>>> http://www.rafalgil.pl/dusza.jpg <<<=

  • 15. Data: 2011-10-18 22:12:45
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Rafał \"SP\" Gil

    > Nie - masz klasycznie spierdalać.

    No proszę -- i już mamy potwierdzenie. :>

  • 16. Data: 2011-10-18 22:15:31
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Artur Maśląg

    > Wręcz przeciwnie...

    Dokładnie, według europejskich naukowców co drugi tirowiec ma doktorat, a
    co czwarty właśnie się habilituje.

  • 17. Data: 2011-10-18 22:16:51
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Marek Dyjor

    > tego gnoja powinien ktoś podkapowac na policję chyba by stracił prawo
    > jazdy po podsumowaniu tych wyprzedzeń i reszty wykroczeń drogowych.
    > Niech jeździ taczkami na budowie.

    Nic mu nie powinni sumować, powinien mieć sprawę za stworzenie zagrożenia
    w ruchu lądowym, czy jakoś tak, nie chce mi się googlać. ;)

  • 18. Data: 2011-10-18 22:20:16
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-10-18 22:15, to pisze:
    > Artur Maśląg

    > Dokładnie, według europejskich naukowców co drugi tirowiec ma doktorat, a
    > co czwarty właśnie się habilituje.

    Ja wiem, że Ty musisz dla zasady potrollować, ale nie jest prawdą, że
    rzadko można spotkać normalnego kierowcę za kierownicą ciężarówki.
    W znakomitej większości są jednak normalni, debila czasem się trafi.
    Zapytaj Arka, on podobno dużo jeździ - ja nie ma doświadczenia przy
    jeździe raz na 5 lat do babci 100 kilometrów w obie strony.

  • 19. Data: 2011-10-18 22:22:26
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2011-10-18 22:12, to pisze:

    > No proszę -- i już mamy potwierdzenie. :>

    Przerasta cie to, że twierdzący winien dowieść swego twierdzenia
    ? Spierdalaj po dwakroć.

  • 20. Data: 2011-10-18 22:35:16
    Od: to <t...@x...abc>

    begin Rafał \"SP\" Gil

    > Przerasta cie to, że twierdzący winien dowieść swego twierdzenia ?

    Ale po co, skoro zrobiłeś to za mnie?

    > Spierdalaj po dwakroć.

    ...i to po dwakroć. ;)