  • 1. Data: 2014-08-10 15:42:14
    Temat: Xeon na socket 775
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Cześć
    Jest tu ktoś kto wstawiał Xeona (który jak wiadomo jest na socket 771) w
    płytę z podstawką 775? Chętnie bym pogadał bo sam chcę wymienić C2D E7500
    na Xeon E5440 w płycie G41C-GS.
    --
    Jacek

  • 2. Data: 2014-08-10 17:40:34
    Temat: Re: Xeon na socket 775
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 10 Aug 2014 15:42:14 +0200
    doszła do mnie wiadomość <1...@4...net>
    od Jacek Maciejewski <j...@g...pl> :
> [...]
    >płytę z podstawką 775? Chętnie bym pogadał bo sam chcę wymienić C2D E7500

    Xeon wymaga modyfikacji podstawki i prawdopodobnie biosu(śliska
    sprawa).
    Może lepiej kup q9550 lub Q9600?

  • 3. Data: 2014-08-10 18:49:34
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 10 Aug 2014 17:40:34 +0200, Olaf Frikiov Skiorvensen napisał(a):

    > Xeon wymaga modyfikacji podstawki i prawdopodobnie biosu(śliska
    > sprawa).
    Sprzedają od razu z "modem" dostosowującym piny. Podstawka wymaga wycięcia
    kluczy. A co do biosu to właśnie trzeba rozstrzygnąć. Podobno mój chipset
    (G41) radzi sobie z tym.
    > Może lepiej kup q9550 lub Q9600?
    Ta cena... :) Xeona kupię za 100, a Q są 300-400 zł.

    --
    Jacek

  • 4. Data: 2014-08-10 21:06:23
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sun, 10 Aug 2014 18:49:34 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

> [...]
    > (G41) radzi sobie z tym.
    > Ta cena... :) Xeona kupię za 100, a Q są 300-400 zł.

    Sam za niedługo będę taką operację robił u siebie. :) Nie wiem, czy na tej
    stronie http://www.delidded.com/lga-771-to-775-adapter już byłeś, ale może
    tu trochę wartościowych informacji dla Ciebie będzie. :)

    [ Szczęście ma swoje sposoby, by się od każdego odwrócić. ]
    [ (Pani, Glen Cook "Sny o stali") ]

  • 5. Data: 2014-08-10 22:45:38
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 10 Aug 2014 21:06:23 +0200
    doszła do mnie wiadomość
    <80z1zv3rogdr$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info>
    od Przemysław Ryk <p...@g...com> :

    >Sam za niedługo będę taką operację robił u siebie. :) Nie wiem, czy na tej
    >stronie http://www.delidded.com/lga-771-to-775-adapter już byłeś, ale może
    >tu trochę wartościowych informacji dla Ciebie będzie. :)

    Pochwal się jak to zrobisz, ciekaw jestem...
    Szkoda że te Xeony nie wspierają VT-d.

  • 6. Data: 2014-08-10 23:17:07
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 10 Aug 2014 21:06:23 +0200, Przemysław Ryk napisał(a):

    > Sam za niedługo będę taką operację robił u siebie. :) Nie wiem, czy na tej
    > stronie http://www.delidded.com/lga-771-to-775-adapter już byłeś, ale może
    > tu trochę wartościowych informacji dla Ciebie będzie. :

    Dziękuję, ładnie w jednym miejscu wyłożone. A co z czym zamieniasz i na
    jakiej płycie? No i kiedy? :)
    --
    Jacek

  • 7. Data: 2014-08-11 06:26:23
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sun, 10 Aug 2014 23:17:07 +0200, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Dziękuję, ładnie w jednym miejscu wyłożone. A co z czym zamieniasz i na
    > jakiej płycie? No i kiedy? :)

    E8400 na Xeona X5460 na DFI LanParty P45-T2RS. Kiedy? Jak wreszcie chwilę
    czasu znajdę, żeby się na nowsze klamoty przenieść z całym majdanem i będzie
    okazja podłubać na spokojnie w tym DFI. Od miesiąca ponad się za to zabieram
    i nie ma kurcze kiedy tego zrobić. :(

    [ Kobieta jest najlepszym psychoanalitykiem dopóki się nie zakocha. ]
    [ Później zostaje najlepszym pacjentem. (Dr. Brulov, demotywatory.pl) ]