  • 1. Data: 2014-08-09 11:10:01
    Temat: Dysk hybrydowy - pytania.
    Od: Bolko <s...@g...com>

    Kupiłem lekko używany dysk hybrydowy Seagate.
    Pytania:
    1)
    Przeczytałem gdzieś tutaj że z zasady części SSD windows nie obsługuje.
    I trzeba specjalne sterowniki zainstalować Intela.
    Szukam i szukam i ni cholery nie mogę znaleźć więcej informacji.
    A tym bardziej sterowników.

    2)
    Windows widzi dysk jako całość.
    Czy jest sposób (tak z ciekawości) zobaczyć co system wrzucił sobie do części SSD

    ps

    Dysk mam od tygodnia Seagate XT 7200obr/min
    10 000 godzin przepracowane
    I naprawdę jak na razie fajna sprawa (jak dotąd).
    Pytanie co mogę zrobić żeby było jeszcze lepiej.

  • 2. Data: 2014-08-09 14:09:26
    Temat: Re: Dysk hybrydowy - pytania.
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Bolko" <s...@g...com> wrote in message
    ps.com...
    > Kupiłem lekko używany dysk hybrydowy Seagate.
    [...]
    > 10 000 godzin przepracowane

    To wychodzi mi 416 dni, prawie półtora roku...

    > Szukam i szukam i ni cholery nie mogę znaleźć więcej informacji.
    > A tym bardziej sterowników.

    Niepotrzebnie się martwisz... Niepotrzebne są żadne sterowniki.

    > Windows widzi dysk jako całość.
    > Czy jest sposób (tak z ciekawości) zobaczyć co system wrzucił sobie do
    > części SSD

    Bo taki dysk sam sobie zarządza, bez pomocy Windows, zawartością
    i tym gdzie jaki plik położyć.