  • 1. Data: 2013-04-23 18:46:14
    Temat: Wzór pisma procesowego o oddalenie zarzutów z art. 92a
    Od: anacron <a...@a...pl>

    j,w,

    http://www.damskomesko.pl/2013/04/nielegalne-suszark
    i-wzor-pisma-procesowego/

  • 2. Data: 2013-04-23 23:47:21
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 23 Apr 2013 18:46:14 +0200, anacron napisał(a):

    > j,w,
    >
    > http://www.damskomesko.pl/2013/04/nielegalne-suszark
    i-wzor-pisma-procesowego/

    Ciekawe z czego tak naprawdę wynika niechęć dziennikarzy do pisania o tym -
    bo faktycznie po krótkim antyradarowym szale w mediach nagle ucichło.

    Natomiast co do tego że "Bez wyroku sądowego nie ma o czym mówić" to bym
    się zgodził. Spodziewam się wyroku który można streścić tym, że ponieważ
    urządzenie ma stosowne papiery, to "uniemożliwia jednoznaczną identyfikację
    pojazdu" i koniec rozmowy... No ale pożyjemy, zobaczymy.

    Swoją drogą warto by było wyrwać taką Iskrę do jakiś testów żeby sprawdzić
    jak faktycznie zachowuje się automat wybierający najszybszy pojazd z grupy.
    Czy celując w pojazd będący w odległości np. 200m, do którego 1000m dalej
    zbliża się inny, szybszy pojazd to czy zmierzy prędkość szybszego?

    Obserwowałem kiedyś policjanta korzystającego z Iskry i faktycznie wiele
    pomiarów było ewidentnie nieprawidłowych (policjant nawet nie zatrzymywał
    takich pojazdów).

  • 3. Data: 2013-04-25 06:38:36
    Od: "adam" <a...@a...pl>

    http://www.damskomesko.pl/2013/04/nielegalne-suszark
    i-wzor-pisma-procesowego/

    NO i gratuluje wystepu w TVP:)
    pzdr
    Adam

  • 4. Data: 2013-04-29 21:18:59
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 23.04.2013 23:47, Tomasz Pyra pisze:
> [...]
    > urządzenie ma stosowne papiery, to "uniemożliwia jednoznaczną identyfikację
    > pojazdu" i koniec rozmowy... No ale pożyjemy, zobaczymy.

    Teraz obejrzyj to:

    http://www.wykop.pl/link/1492973/sokolowski-potwierd
    zil-zasadnosc-zarzutow-pytanie-na-sniadanie-tvp2-26-
    04-2013/

    > Swoją drogą warto by było wyrwać taką Iskrę do jakiś testów żeby sprawdzić
    > jak faktycznie zachowuje się automat wybierający najszybszy pojazd z grupy.

    Nie jedną miałem...

  • 5. Data: 2013-04-29 21:33:10
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 25.04.2013 06:38, adam pisze:
    > NO i gratuluje wystepu w TVP:)

    Dziękuję

  • 6. Data: 2013-05-17 01:31:57
    Od: anacron <a...@a...pl>

> [...]
    > urządzenie ma stosowne papiery, to "uniemożliwia jednoznaczną identyfikację
    > pojazdu" i koniec rozmowy... No ale pożyjemy, zobaczymy.

    Jeśli masz/ktoś ma blisko do Gniezna, to zapraszam 23.05.2013 godzina
    13:30 IIW 1369/11. Policjant Adam Rakowski zostanie przybity gwoździem
    do ściany (w przenośni oczywiście).

    --
    Popieram https://www.facebook.com/NielegalneRadaryDoKosza