  • 1. Data: 2012-08-23 20:28:57
    Temat: Wyświetlacz OLED ze sterownikiem SSD1305
    Od: b...@g...com

    Witam,
    mam problem z wyświetlaczem OLED Visionox M0059H ze sterownikiem SSD1305. Mimo wielu
    prób nie udało mi się nic na nim wyświetlić. Próbowałem SPI sprzętowego i
    programowego oraz I2C. Komunikacja wygląda, że działa, przebiegi ok. Zauważyłem
    natomiast, że napięcie na wyprowadzeniu Iref jest ciągle 0 oraz na Vcomh jest
    znacznie za małe 0.2-1.6V. Może ktoś z Was również walczył z takim wyświetlaczem i
    podsunie jakieś rozwiązanie? Czy wymienione przeze mnie napięcia pojawiają się
    dopiero po wysłaniu komendy włączającej wyświetlacz, czy też powinny się pojawić od
    razu po włączeniu przetwornicy zasilającej??

    Z góry dziękuję za wszelkie podpowiedzi.