  • 1. Data: 2012-08-23 22:12:18
    Temat: Elektroda towarzycho wzajemnej adoracji !
    Od: Hiob <n...@s...com>

    "Więc tak, brzmienie poprostu super a mnie przede wszystkim chodziło nie
    tyle o dobre stereo , tylko żeby to nie było zbyt duże (50x50x25 cm)."

    Nie ma to jak dobre Stereo

  • 2. Data: 2012-08-23 23:17:46
    Temat: Re: Elektroda towarzycho wzajemnej adoracji !
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-08-23 22:12, Hiob pisze:
> [...]
    >
    > "Więc tak, brzmienie poprostu super a mnie przede wszystkim chodziło nie
    > tyle o dobre stereo , tylko żeby to nie było zbyt duże (50x50x25 cm)."

    Nie ma to jak zrobić z siebie idiotę. Otóż to jest piec na estradę i
    rządzi się zupełnie innymi prawami. Jedna z największych legend w tej
    materii - Roland Jazz Chorus (produkowany z niewielkimi zmianami od
    blisko 40 lat) ma właśnie podobną budowę i zachwalany jest ze względu na
    brzmienie chorusa, które nie brzmiałoby tak w przypadku jednego kanału.
    Można powiedzieć, że efekt leslie również wykorzystuje relatywnie
    niewielką bazę źródeł dźwięku i dzięki temu brzmi, jak brzmi.
    Nie ten target, kolego :)

    --
    pozdrawia Adam
    /łyżka na to: skoro nie widać różnicy, po co przepłacać; prawie czyni

  • 3. Data: 2012-08-23 23:28:01
    Temat: Basy, soprany po i2c - kto rzuci symbolem?
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Potrzebuję sprawdzonego, małoszumiącego, niedrogiego i dostępnego
    przedwzmacniacza ze sterowaniem po jakiejś ludzkiej szynie (nie musi być
    koniecznie i2c). Byłoby miło, gdyby umożliwił miksowanie sygnałów, tzn.
    nie wybór jeden z kilku, ale dowolna ilość, tylko poziom liniowy (żadne
    gramofony i mikrofony). Korekcja tylko góra i dół z możliwością pracy
    liniowej. Najlepiej jedno napięcie.
    Tyle tego jest, kto podrzuci sprawdzony symbol?
    A, jeszcze przewlekany... ale nie upieram się.

    --
    pozdrawia Adam
    /strzeż się banków - dorwą cię i zrobią z ciebie vipa!/

  • 4. Data: 2012-08-24 01:07:02
    Od: Hiob <n...@s...com>

    W dniu 2012-08-23 23:17, Janko Muzykant pisze:

> [...]
    > Można powiedzieć, że efekt leslie również wykorzystuje relatywnie
    > niewielką bazę źródeł dźwięku i dzięki temu brzmi, jak brzmi.

    Taaa nie ma to jak dobre stereo, z tym ze trzeba najpierw wiedziec co to
    jest stereo.

  • 5. Data: 2012-08-24 01:17:29
    Od: Hiob <n...@s...com>

> [...]
    > Można powiedzieć, że efekt leslie również wykorzystuje relatywnie
    > niewielką bazę źródeł dźwięku i dzięki temu brzmi, jak brzmi.

    Wiesz ciezko uzyskac "stereo" z gitary elektrycznej badz syntezatora.
    jest to poprostu podlaczenie sygnalu mono pod 2 glosniki .

  • 6. Data: 2012-08-24 08:34:53
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-08-24 01:17, Hiob pisze:
    > Wiesz ciezko uzyskac "stereo" z gitary elektrycznej badz syntezatora.
    > jest to poprostu podlaczenie sygnalu mono pod 2 glosniki .

    Nadal nie wiem, to się wypowiem :)
    Otóż poza kilkoma dziwnymi konstrukcjami, od lat osiemdziesiątych lat
    wszystkie syntezatory są stereofoniczne, podobnie jak multiefekty
    gitarowe. Poza tym tego typu piece nierzadko wyposaża się w efekty
    stereo (fajnie tak brzmią wszelkie przesunięte w fazie tremola, vibrata
    czy linie opóźniające).

    --
    pozdrawia Adam
    /wymyśliłem znak narzekania, narzekacz ''oj''/

  • 7. Data: 2012-08-24 11:45:24
    Od: Hiob <n...@s...com>

    W dniu 2012-08-24 08:34, Janko Muzykant pisze:

> [...]
    > gitarowe. Poza tym tego typu piece nierzadko wyposaża się w efekty
    > stereo (fajnie tak brzmią wszelkie przesunięte w fazie tremola, vibrata

    Zawsze mnie te cuda techniki razem z super stereo z glosniczkow
    komputerowych zadziwialy, ale jak ktos nie odroznia brzeczenia muchy od
    lotu trzmiela.

  • 8. Data: 2012-08-24 14:01:45
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-08-24 11:45, Hiob pisze:
    > Zawsze mnie te cuda techniki razem z super stereo z glosniczkow
    > komputerowych zadziwialy, ale jak ktos nie odroznia brzeczenia muchy od
    > lotu trzmiela.

    To nie jest muzykiem i nie wypowiada się o sprzęcie estradowym w
    kontekście sprzętu hifi :)

    --
    pozdrawia Adam
    /boję się radonu bo nie ma zapachu, smaku i rozumu/