  • 11. Data: 2020-08-23 17:49:01
    Temat: Re: Wysoko niuty i dziwne parametry nowych silników benzynowych (co2)
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik sczygiel napisał w wiadomości grup
    ooglegroups.com...
    W dniu sobota, 22 sierpnia 2020 04:28:22 UTC-5 użytkownik cef napisał:
> [...]

    A co wam daje ta analiza ? Trzeba sie pytac ile jest tych Nm przy 3000
    i 2000 rpm.

    >Pewnie niewielki.
    >w hameryce wlasciwie tej mocy nie podaja. Tylko ilu litrowy jest
    >silnik i jego typ (I4, V6, V8). Znaczy sie producenci podaja, ale
    >trza sie dogrzebac a jakis dealer czy ogloszeniodawca juz nie pisze.
    >Nie ogarniaja.

    To chyba jakis inny spisek.
    Predkosci maksymalnej tez nie podaja ... i tak jest znacznie wieksza
    niz dozwolona ...

    J.

  • 12. Data: 2020-08-23 19:03:58
    Od: z <...@...pl>

    Dodatkowo wrażenie może zmieniać zestopniowanie skrzyni biegów.
    Miałem kiedyś Almerę N16 1,5 98 KM.

    Dramatycznie się tym jeździło po mieście.
    Jedynka za krótka a dwójka za długa do tak mizernych njutów na dole ;-)

  • 13. Data: 2020-08-24 00:12:38
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 22 sierpnia 2020 o 08:21:22 UTC+2 Peter napisał(a):
    > Jest sobie taka nowa TOYOTA yaris 2020
    >
    > silnik 1.5 benzyna 125KM w pierwszej chwili WOW myślałem już kupić
    >

    > ALE jak czytam specyfikacje:
    >
    > moc maksymalna przy 6600obrotów
    > a niuty 153Nm przy 4800
    >
    > toto dramat jest
    >

    > mam obecnie silnik 1.4 wolnossący benzyna który ma 124niuty przy 2750,
    > moc max 75KM przy 5000obr
    > i jeździ toto bardzo fajnie, nie ma wrażenia muła wmieście
    >

    > a piszę czy nie było by lepiej autko kupić takiego zwykłego francuza 1.2
    > benzyna 75KM który ma 118Nm przy 2750 i będzie to lepiej sprawowało się
> [...]
    Gdzie w mieście chcesz te niutki wykorzystać? Rano jak w korku jedziesz do roboty czy
    jak w korku z niej wracasz?

  • 14. Data: 2020-08-24 01:39:11
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    > Gdzie w mieście chcesz te niutki wykorzystać? Rano jak w korku jedziesz do roboty
    czy jak w korku z niej wracasz?

    Jeden w weekend preferuje siedzenie w fotelu przed TV a inny
    zabawę fajnym autem. :-)

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2020-08-24 09:57:39
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2020-08-24 00:12, Zenek Kapelinder wrote:
    [...]
    > Gdzie w mieście chcesz te niutki wykorzystać? Rano jak w korku
    > jedziesz do roboty czy jak w korku z niej wracasz?

    Do ciągania przyczepki z gruzem jak najbardziej się przydają. :-) I to w
    mieście. Na dodatek w korku. :-)

  • 16. Data: 2020-08-24 10:03:58
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2020-08-24 01:39, RadoslawF wrote:
    [...]
    > Jeden w weekend preferuje siedzenie w fotelu przed TV a inny
    > zabawę fajnym autem.   :-)
    Fajnym bo pewnie w dizlu. Do tego ztjuningowanym poprzez wycięcie DPF-a. :-D

  • 17. Data: 2020-08-24 10:20:01
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2020-08-24 o 10:03, JDX pisze:

    > Fajnym bo pewnie w dizlu. Do tego ztjuningowanym poprzez wycięcie DPF-a. :-D

    Ha... Yaris I D4D fabrycznie bez dpfa to było fajne autko do miasta

  • 18. Data: 2020-08-24 12:09:49
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    > Fajnym bo pewnie w dizlu. Do tego ztjuningowanym poprzez wycięcie DPF-a. :-D

    A może w elektryku "ztjuningowanym" przez wyłaczenie klimy z zamknięcie
    okien.

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2020-08-24 12:13:39
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2020-08-24 10:20, z wrote:

    > Ha... Yaris I D4D fabrycznie bez dpfa to było fajne autko do miasta

    Samochód osobowy z dizlem z definicji nie jest fajny (co nie znaczy, że
    nie nadaje się do jezdżenia). Bo jak to mówi ludowe porzekadło - z gówna
    bata nie ukręcisz. :-D

  • 20. Data: 2020-08-24 12:24:36
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2020-08-24 12:09, RadoslawF wrote:

    > A może w elektryku "ztjuningowanym" przez wyłaczenie klimy z zamknięcie
    > okien.
    Nie wiem, elektryki mało popularne są, ja jeszcze nigdy takim nie
    jeździłem. Ale z tego co ludzie mówią wynika, że przyspieszają świetnie,
    więc jakieś znamiona fajności jednak mają, czego o osobówce z klekotem
    raczej powiedzieć nie można. :-D