  • 1. Data: 2011-01-31 23:12:03
    Temat: z cyklu trasa: Brzesko/Kraków -> Gródek k. Białegostoku
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    Witam,
    pod koniec tygodnia (niedziela) albo na początku następnego
    (poniedziałek) będę musiał dojechać z Brzeska lub Krakowa w okolice
    Gródka k. Białegostoku. W związku z tym nieśmiertelne na tej grupie
    pytanie - którędy lepiej będzie jechać?
    a) 7 na Radom, potem W-wa, 8 na Białystok? 7 jest chyba raczej
    przyzwoita, zwłaszcza Radom - W-wa znam), 8 bardzo nie lubię (zwłaszcza
    na odcinku Kudowa-Wrocław-Warszawa ;-), dalej nie wiem, ale nie sądzę
    aby było lepiej?)
    b1) 79 na Sandomierz, Zwoleń (tę trasę znam), Dęblin/Puławy(?) i dalej 19?
    b2) 79 na Sandomierz(znam), potem na Kraśnik i dalej 19 przez Lublin?
    c) 7 na Radom, Grójec, potem 50 przez Mińsk, Ostrów Mazowiecką i dalej 8?

    --
    Pozdr.
    Michał

    P.S. aha - najprawdopodobniej pojadę RWD ;-)

  • 2. Data: 2011-02-01 20:17:15
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 31 Jan 2011 23:12:03 +0100, Michał Baszyński napisał(a):

    > b2) 79 na Sandomierz(znam), potem na Kraśnik i dalej 19 przez Lublin?

    Ja tak jeżdżę, droga fajna, mały ruch.

    --
    ___________ (R)

  • 3. Data: 2011-02-02 11:35:49
    Od: n...@o...pl

    Witam serdecznie

    > a) 7 na Radom, potem W-wa, 8 na Białystok? 7 jest chyba raczej
    W niedzielę jak najbardziej, tyle, że jeśli do Wa-wy dojedziesz późnym
    popołudniem, utkniesz w Jankach. W poniedziałek, pod warunkiem, że Wa-wa w południe.

    > b1) 79 na Sandomierz, Zwoleń (tę trasę znam), Dęblin/Puławy(?) i dalej 19?
    Bardzo przyzwoicie się podróżuje, odkąd jest obwodnica Puław i Międzyrzeca czy
    Radzynia. W miarę pusto. Czasowo zbliżona. Tylko gorsze drogi. Chyba lubię ją
    najbardziej.

    > b2) 79 na Sandomierz(znam), potem na Kraśnik i dalej 19 przez Lublin?
    Moim zdaniem bez sensu bo dookoła.

    > c) 7 na Radom, Grójec, potem 50 przez Mińsk, Ostrów Mazowiecką i dalej 8?
    Dobry wybór. Najszybsza pod warunkiem porannego przejazd przez Górę Kalwarię. Po
    południu, Warszawiacy wracający z pracy, mają pierwszeństwo przed Tobą na
    rondach, których tam jest kilka po drodze i możesz 100m. przed rondem stać nawet 2h.
    Powodzenia!

    Sebastian
    http://www.speedyelise.fora.pl

  • 4. Data: 2011-02-02 11:35:49
    Od: n...@o...pl

    Witam serdecznie

  • 5. Data: 2011-02-04 13:11:29
    Od: Michał Baszyński <m...@g...ze.ta.pl>

    W dniu 2011-02-02 11:35, n...@o...pl pisze:

    dzięki za informacje, na razie dzień i pora wyjazdu zmieniają się
    dynamicznie, ale ze wskazówek skorzystam :-)

    --
    Pozdr.
    Michał