  • 61. Data: 2018-11-12 14:32:17
    Temat: Re: Wyprzedzanie na kursie prawa jazdy
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.11.2018 o 13:55, J.F. pisze:

    > No tak prawde mowiac ... chyba nie uczyli.
    > Kursant nie jest od wyprzedzania.
    >
    > Choc na 2 pasach w jedna strone, to by mogli ...

    Pod warunkiem, że zatrudniliby statystów do wyprzedzania.

    Shrek

  • 62. Data: 2018-11-12 14:39:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 12 Nov 2018 14:32:17 +0100, Shrek napisał(a):

    > Pod warunkiem, że zatrudniliby statystów do wyprzedzania.

    Kursantow z mniejszym stazem :-)

    J.

  • 63. Data: 2018-11-12 19:31:19
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 11.11.2018 o 12:14, r...@k...pl pisze:
    > Ale skoro ty nie ogarniasz co znajduje się na poboczu, to skąd przypuszczenie
    > że inni mają ten sam problem?

    Z drugiej strony, taki seba to by spytał "Ale skoro ty nie ogarniasz 130
    po mieście, to skąd przypuszczenie że ja też?" ;-)
    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 64. Data: 2018-11-13 09:55:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-11-11 o 12:02, Akarm pisze:

    > Zaakcentuję.
    > Przez chujów, wyświadczających "uprzejmości" zginęło trochę ludzi na
    > poboczach.
    > I każda pierdolona łajza traktująca pobocze jako dodatkowy pas ruchu
    > jest pierdoloną łajzą. Żadne zaklinanie rzeczywistości tu nie pomoże.

    Jak swego czasu jeździłem Starem, to był taki zwyczaj. Oczywiście nie w
    nocy, tylko za dnia, kiedy było widać, że pobocze puste daleko, tak więc
    popierdywaniem akarma nie ma się co przejmować.

    Teraz, jeśli zanika, to chyba dlatego, że co do zasady nie ma wolnych
    samochodów, co najwyżej wolni kierowcy, a to trudniej sobie uświadomić.
    Ale jakbym spotkał gdzieś na szosie malucha, to zapewne właśnie on by
    ułatwiał w ten sposób wyprzedzanie.

    --
    Liwiusz

  • 65. Data: 2018-11-13 09:57:33
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-11-11 o 12:22, Akarm pisze:

    > Skąd idiotyczne twierdzenie, że ja nie ogarniam czegokolwiek?

    Sprawiasz wrażenie, że nie ogarniasz bardzo wielu rzeczy.

    --
    Liwiusz

  • 66. Data: 2018-11-13 15:00:26
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Mateusz Viste <m...@n...pamietam> wrote:

    > Kto z kobietą mieszkał, ten się w cyrku nie śmieje.

    To nie była kobieta tylko jakiś 90-letni dziadek, który już dawno powinien
    mieć odebrane uprawnienia bo nie ogarinał, co się wokół niego dzieje.

  • 67. Data: 2018-11-13 15:00:57
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    r...@k...pl <r...@k...pl> wrote:

    > Nie prowadziłeś auta od 2010? Bywa :)

    Codziennie jeżdżę, choć nie codziennie autem :)

  • 68. Data: 2018-11-13 15:03:07
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Dziwne - ja spotykam. Jest wyjaśnienie twojej obserwacji. Mi zjeżdzają
    > wtedy... jak wcale nie chcę wyprzedzać. Jak chce, to zwykle po prostu
    > wyprzedzę bez "pomocy". Po prostu "pomagają" jak widza, że ktoś sobie z
    > wyprzedaniem nie radzi. Widocznie sobie radzisz:P

    Czy ja wiem... w mieście tak, ale w trasie zwykle właśnie nie chcę
    wyprzedzać.

  • 69. Data: 2018-11-13 15:04:01
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Akarm <a...@w...pl> wrote:

    > To nawet nie jest bałwan, to tępy chuj!
    > Przez takie pierdolone łajzy zginęło już trochę ludzi idących poboczem.
    > Pobocze nie jest dodatkowym pasem ruchu.

    Przecież nie zjeżdżają, jak widzą, że właśnie kogoś rozjadą.

  • 70. Data: 2018-11-13 15:05:36
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    kk <k...@o...pl> wrote:

    > CB nie nadaje się.

    Do komunikacji między kierowcami? Nadaje, czy nie, ale jest.