  • 1. Data: 2012-08-08 08:42:40
    Temat: Wypowiedzenie umowy w tv "N"
    Od: Trybun <r...@y...com>

    Czy ktoś się orientuje jak długi powinien być okres wypowiedzenia umowy
    podpisanej na 12 + miesiąc aktywacji? Chodzi przede wszystkim o
    niejasność z tym miesiącem aktywacji.. I jeszcze może wie ktoś na jaki
    adres należy złożyć to wypowiedzenie - na krakowski czy warszawski firmy
    ITI?

  • 2. Data: 2012-08-08 08:50:56
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy w tv "N"
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-08-08 08:42, Trybun pisze:

> [...]
    > niejasność z tym miesiącem aktywacji.. I jeszcze może wie ktoś na jaki
    > adres należy złożyć to wypowiedzenie - na krakowski czy warszawski firmy

    co masz niejasnego?
    wszystko masz na umowie. miesiąc aktywacji to miesiąc w którym
    podpisałeś umowę, a umowa opiera na 12 pełnych miesięcy.
    okres wypowiedzenia jest również na umowie, 30 lub 90 dni
    przed końcem czasu określonego, jak przegapiłeś to umowa przeszła
    na czas nieoznaczony i masz 3-miesięczny okres wypowiedzenia.

    wypowiedzenie najlepiej złożyć w dowolnym punkcie, od razu masz
    potwierdzenie.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 3. Data: 2012-08-08 08:55:26
    Od: "[MF] PL" <s...@w...pl>

    2012-08-08 08:50, pawell32 napisal (a):
    > W dniu 2012-08-08 08:42, Trybun pisze:

    > jak przegapiłeś to umowa przeszła
    > na czas nieoznaczony i masz 3-miesięczny okres wypowiedzenia.

    Chyba, że zawierał umowę na odległość (internet, telefon) wtedy zawsze
    jest 30 dni.

  • 4. Data: 2012-08-08 09:11:23
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-08-08 08:50, pawell32 pisze:

> [...]
    > na czas nieoznaczony i masz 3-miesięczny okres wypowiedzenia.
    >
    > wypowiedzenie najlepiej złożyć w dowolnym punkcie, od razu masz

    Tak się składa że w tej mojej umowie (zawarta przez internet) nic nie ma
    o wypowiadaniu. Jest tylko sporo o karach grożących za zerwanie umowy.
    Czyli jednak umowa jest na 12 a nie 13 miesięcy? Po kiego grzyba ta
    wzmianka o jakimś dodatkowym miesiącu aktywacji, wprowadzająca niejasność?
    Niestety nie ma w pobliżu mnie żadnego autoryzowanego punktu gdzie
    mógłbym złożyć takie wypowiedzenie. W punkcie sprzedaży znajdującym się
    w sklepie Avans nawet nie chcą słyszeć o czymś innym niż podpisywanie
    nowych umów.

  • 5. Data: 2012-08-08 09:14:15
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-08-08 08:55, [MF] PL pisze:

    > Chyba, że zawierał umowę na odległość (internet, telefon) wtedy zawsze
    > jest 30 dni.

    To jest pewne? Umowę zawierałem przez internet. I czy to jednomiesięczne
    wypowiedzenie obowiązuje nawet wtedy gdy umowa przejdzie na czas
    nieokreślony?

  • 6. Data: 2012-08-08 10:12:51
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-08-08 09:11, Trybun pisze:
    > Tak się składa że w tej mojej umowie (zawarta przez internet) nic nie ma
    > o wypowiadaniu. Jest tylko sporo o karach grożących za zerwanie umowy.
    > Czyli jednak umowa jest na 12 a nie 13 miesięcy?

    jak podpisałeś na samym początku miesiąca to 13.

    > Po kiego grzyba ta
    > wzmianka o jakimś dodatkowym miesiącu aktywacji, wprowadzająca niejasność?

    ;-)

> [...]
    > mógłbym złożyć takie wypowiedzenie. W punkcie sprzedaży znajdującym się
    > w sklepie Avans nawet nie chcą słyszeć o czymś innym niż podpisywanie

    napisz na nich paszkwil.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 7. Data: 2012-08-08 10:16:26
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-08-08 09:14, Trybun pisze:

    > To jest pewne? Umowę zawierałem przez internet. I czy to jednomiesięczne
    > wypowiedzenie obowiązuje nawet wtedy gdy umowa przejdzie na czas
    > nieokreślony?

    o ile wiem to nie.
    ale zawsze możesz zadzwonić 12 294 78 00.
    tam uzyskasz wszystkie informacje, łacznie z adresem na jaki
    możesz wysłać wypowiedzenie

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 8. Data: 2012-08-08 13:39:13
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-08-08 10:16, pawell32 pisze:

    > o ile wiem to nie.
    > ale zawsze możesz zadzwonić 12 294 78 00.
    > tam uzyskasz wszystkie informacje, łacznie z adresem na jaki
    > możesz wysłać wypowiedzenie

    Problem w tym że ostatnie 4 próby skontaktowana się z BOKiem spełzły na
    niczym. Gdy tylko jest mowa o wypowiedzeniu to zaraz coś zakłóca
    połączenie.. Trochę dziwne, bo wcześniejsze kontakty z BOKiem
    przebiegały bez większych problemów. Jednak może to nie zła wola, a
    słaby zasięg sieci w moim miejscu zamieszkania. Poczytałem w necie
    trochę o przypadkach wypowiadania umowy w tv 'n" i obawiam się że może
    to i dla mnie nie będzie rzecz łatwa prosta i przyjemna.

  • 9. Data: 2012-08-08 13:41:45
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-08-08 10:12, pawell32 pisze:

    > jak podpisałeś na samym początku miesiąca to 13.

    No to teraz mam pełną jasność:-( .. - umowę podpisałem 15tego.

    > ;-)

    Rzecznik praw konsumenta! Za co ja konsument mu płacę? Za komuny za
    takie praktyki mogłaby być nawet czapa dla krętacza..

    > napisz na nich paszkwil.

    Bardziej na miejscu byłoby danie w mordę.

  • 10. Data: 2012-08-08 13:48:25
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-08-08 13:39, Trybun pisze:
> [...]
    > trochę o przypadkach wypowiadania umowy w tv 'n" i obawiam się że może
    > to i dla mnie nie będzie rzecz łatwa prosta i przyjemna.

    ja nie miałem problemu. pisałem wypowiedzenie i składałem w punkcie.
    dziewczyna przybija pieczątke i wysyła mailem.
    jedyny problem to z dogadaniem się z na linii.
    i szczerze powiedziawszy jest coraz gorzej.

    p.s.
    najlepsze jak tłumaczą zmianę listy kanałów na coraz większe
    prośby klientów ;-)

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux