  • 1. Data: 2012-07-31 18:51:53
    Temat: Nagrywanie i odtwarzanie w komputerze z dekodera
    Od: Dziadek <d...@n...spam.pl>

    Dekoder Ferguson i nagrywanie tv,na zewnętrzny nośnik poprzez USB.. Czy
    to da radę przerobić na zwykły plik do odtworzenia na komputerze?

    Dziadek

  • 2. Data: 2012-07-31 19:16:48
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Dziadek wrote:

    > Dekoder Ferguson i nagrywanie tv,na zewnętrzny nośnik poprzez USB..
    > Czy to da radę przerobić na zwykły plik do odtworzenia na
    > komputerze?

    Tego nie trzeba przerabiać. Wystarczy uruchomic w VLC playerze.
    Chyba, że to jakiś zamknięty format i tylko Ferguson może to
    odtworzyć.

    > Dziadek

    P.

  • 3. Data: 2012-08-06 12:47:49
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-07-31 19:16, bufi pisze:

    > Tego nie trzeba przerabiać. Wystarczy uruchomic w VLC playerze.
    > Chyba, że to jakiś zamknięty format i tylko Ferguson może to
    > odtworzyć.

    > P.

    Mało prawdopodobne, - ten zamknięty format. Ale za to wielce
    prawdopodobny podział pliku na kilka mniejszych. Tak że odtwarzanie jest
    trochę kłopotliwe.

  • 4. Data: 2012-08-06 14:48:20
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-08-06 12:47, Trybun pisze:

    > Mało prawdopodobne, - ten zamknięty format. Ale za to wielce
    > prawdopodobny podział pliku na kilka mniejszych. Tak że odtwarzanie jest
    > trochę kłopotliwe.

    VLC potrafi odtwarzać plik pobierany właśnie z netu albo nagrywany przez
    tuner tv. Oczywiście w opcjach trzeba mu odznaczyć żeby nie próbował
    naprawiać pliku który chce odtworzyć. Z kawałkami pewnie też sobie
    poradzi. Może to kwestia dziwnego rozszerzenia pliku?

  • 5. Data: 2012-08-06 15:03:30
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-08-06 14:48, z pisze:

> [...]
    > próbował naprawiać pliku który chce odtworzyć. Z kawałkami pewnie też
    > sobie poradzi. Może to kwestia dziwnego rozszerzenia pliku?

    Wiem że VLC jest wyposażony w sporo kodeków, ale to nie pomoże w
    sytuacji gdy posiadacz danego tunera próbuje ograniczyć nagrywane treści
    na innym sprzęcie. Np. tunery WIWA robią to poprzez podzielenie nagranej
    treści na kilka mniejszych plików. Komputer widzi te pliki i je
    odtwarza, ale trzeba po kolei wybierać te podzielone pliki do
    odtwarzania. Sam tuner odtwarza nagrany plik jako całość.
    Natomiast sam format widzi nawet WMP bez dogranych kodeków. Jako
    ciekawostkę powiem że sprzedawca mówił "niestety nie" gdy go pytałem o
    możliwość odtwarzania na innym sprzęcie treści nagranych na tym tunerze..

  • 6. Data: 2012-08-06 15:18:41
    Od: "Aha...." <n...@s...com>

    > Natomiast sam format widzi nawet WMP bez dogranych kodeków. Jako
    > ciekawostkę powiem że sprzedawca mówił "niestety nie" gdy go pytałem o
    > możliwość odtwarzania na innym sprzęcie treści nagranych na tym tunerze..

    Przychodzi baba do sklepu i pyta :
    Jest niesteta ?
    Niestety nie ma odpowiada sprzedawca.

  • 7. Data: 2012-08-06 16:44:00
    Od: "bufi" <b...@p...de>

    Trybun wrote:

    > Mało prawdopodobne, - ten zamknięty format. Ale za to wielce
    > prawdopodobny podział pliku na kilka mniejszych. Tak że odtwarzanie
    > jest trochę kłopotliwe.

    VLC ma możliwość odtwarzania plików z katalogu. Czyli dajesz mu,
    'odtworz cały katalog' i odtwarza po kolei wszystko co jest w danym
    katalogu. Wystarczy jak masz je ponazywane jakoś alfabetycznie czy
    liczbowo, żeby od końca nie zaczął odtwarzać.

    P.

  • 8. Data: 2012-08-06 18:05:12
    Od: z <z...@g...pl>

    W dniu 2012-08-06 15:03, Trybun pisze:
    Np. tunery WIWA robią to poprzez podzielenie nagranej
    > treści na kilka mniejszych plików. Komputer widzi te pliki i je
    > odtwarza, ale trzeba po kolei wybierać te podzielone pliki do
    > odtwarzania.
    Widzisz jakiś problem? Lista odtwarzania (Ctrl+L)
    Wiem... Też mnie to potrafi wnerwiać jak mam kilka godzin muzyki nagrane
    z radia internetowego. Pocięty koncert na kawałki po 30 sekund.
    Ale np. Aimp robi też pliki cue = jedno kliknięcie :-)
    Jak znajdę chwilę to spróbuję z tego zrobić normalne utwory mp3 a na
    razie posługuję się playlistą :-)

  • 9. Data: 2012-08-07 09:07:46
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-08-06 18:05, z pisze:
> [...]
    > Ale np. Aimp robi też pliki cue = jedno kliknięcie :-)
    > Jak znajdę chwilę to spróbuję z tego zrobić normalne utwory mp3 a na

    Owszem, wydawało mi się że to jest problem, ale skoro Ty twierdzisz że
    go nie ma to pewnie masz rację.

    A jakiego programu używasz do słuchania radia netowego? Ja używałem już
    kilku różnych i żaden nie ciął mi utworów na kawałki.

  • 10. Data: 2012-08-07 09:08:56
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-08-06 16:44, bufi pisze:

> [...]
    > katalogu. Wystarczy jak masz je ponazywane jakoś alfabetycznie czy
    > liczbowo, żeby od końca nie zaczął odtwarzać.

    W tym katalogu co go tworzy tuner WIWA przy nagrywaniu jest kilkanaście
    plików o takim samym rozszerzeniu, jednak konkretny plik z filmem jest
    podzielony na 2-3 części, czyli będzie to chyba jednak problemem dla VLC
    płynnie odtworzyć taki film... Nie wspominając już o tym gdy na
    adapterze usb będzie nagranych kilka filmów, WIWA zapisujw je w jednym
    katalogu.