  • 11. Data: 2012-08-08 14:43:14
    Temat: Re: Wypowiedzenie umowy w tv "N"
    Od: "MF[PL]" <s...@w...pl>

    W dniu 2012-08-08 13:41, Trybun pisze:

    > Bardziej na miejscu byłoby danie w mordę.

    OT
    To jest niezły pomysł na kampanię reklamową.
    "Nie spodoba Ci się - przyjdź i daj nam w mordę"
    Nieco bardziej agresywny marketing. Być może już niedługo w naszych tv.

  • 12. Data: 2012-08-11 11:15:11
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-08-08 14:43, MF[PL] pisze:

    > OT
    > To jest niezły pomysł na kampanię reklamową.
    > "Nie spodoba Ci się - przyjdź i daj nam w mordę"
    > Nieco bardziej agresywny marketing. Być może już niedługo w naszych tv.

    W mordę to za pazerność i brak przejrzystych reguł.

  • 13. Data: 2012-08-11 11:16:19
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-08-08 13:48, pawell32 pisze:

    > ja nie miałem problemu. pisałem wypowiedzenie i składałem w punkcie.
    > dziewczyna przybija pieczątke i wysyła mailem.
    > jedyny problem to z dogadaniem się z na linii.
    > i szczerze powiedziawszy jest coraz gorzej.
    >
    > p.s.
    > najlepsze jak tłumaczą zmianę listy kanałów na coraz większe
    > prośby klientów ;-)

    Czyli widzę że będę musiał się pofatygować do Poznania z tym
    wypowiedzeniem (100km). To skandal żeby nigdzie nie można było znaleźć
    oficjalnej informacji na jaki adres należy przesłać wypowiedzenie.
    Mnie w nachalny sposób chcieli zachęcić do przedłużenia subskrypcji na
    HBO. I co dziwne w tych kontaktach gdy chodziło o HBO połączenie
    telefoniczne działało bez zarzutu..,

  • 14. Data: 2012-08-11 11:27:44
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 08 Aug 2012 13:39:13 +0200, Trybun napisał(a):

> [...]
    > połączenie.. Trochę dziwne, bo wcześniejsze kontakty z BOKiem
    > przebiegały bez większych problemów. Jednak może to nie zła wola, a

    Ciekawe rzeczy opowiadasz. Na pewno do właściwego BOK dzwoniłeś? Bo ja nie
    miałem problemów rozmawiać o wypowiedzeniu. Co prawda bzdury opowiadali,
    ale zakłóceń żadnych nie było

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 15. Data: 2012-08-11 11:29:13
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 08 Aug 2012 13:41:45 +0200, Trybun napisał(a):

    > Rzecznik praw konsumenta! Za co ja konsument mu płacę?

    Ma w zakresie uczenie nieuków czytania umów ze zrozumieniem? Od kiedy?

  • 16. Data: 2012-08-11 11:39:16
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-08-11 11:29, Waldek Godel pisze:

    > Ma w zakresie uczenie nieuków czytania umów ze zrozumieniem? Od kiedy?

    Ma ten darmozjad dopuszczać do użytku umowy jasne i przejrzyste dla
    konsumenta! Po to go powołano. Kogo ty bronisz?

  • 17. Data: 2012-08-11 11:43:09
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-08-11 11:27, Waldek Godel pisze:

    > Ciekawe rzeczy opowiadasz. Na pewno do właściwego BOK dzwoniłeś? Bo ja nie
    > miałem problemów rozmawiać o wypowiedzeniu. Co prawda bzdury opowiadali,
    > ale zakłóceń żadnych nie było

    Widocznie mam pecha. Jednak zresztą jak można poczytać w necie - nie
    tylko ja. W poszukiwaniu mechanizmów złożenia wypowiedziana umowy,
    przypadkowo natrafiłem na sporo doświadczeń klientów wypowiadających
    umową telewizji "N".

  • 18. Data: 2012-08-11 11:45:24
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 11 Aug 2012 11:39:16 +0200, Trybun napisał(a):

    > Ma ten darmozjad dopuszczać do użytku umowy jasne i przejrzyste dla
    > konsumenta! Po to go powołano. Kogo ty bronisz?

    czyli dwuzdaniowe dla osób z wyższym wykształceniem i jednozdaniowe dla
    pozostałych?

  • 19. Data: 2012-08-11 11:54:12
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 11 Aug 2012 11:43:09 +0200, Trybun napisał(a):

    > Widocznie mam pecha. Jednak zresztą jak można poczytać w necie - nie
    > tylko ja. W poszukiwaniu mechanizmów złożenia wypowiedziana umowy,

    tak, to widać, że wszędzie i w każdej branży masz pod górę.
    Najwidoczniej jesteś jednym z tych, co jak im dać dwie kulki łożyskowe, to
    jedną zepsują, a druga zgubią

    > przypadkowo natrafiłem na sporo doświadczeń klientów wypowiadających
    > umową telewizji "N".

    Problemy owszem, są. Ale nie w tym miejscu co je opisałeś. Zresztą
    infolinia i BOK z procesem wypowiadania umowy nie mają nic wspólnego, co
    jakoś wpisuje się ogólny obraz podejmowanych przez ciebie działań.

  • 20. Data: 2012-08-11 12:09:19
    Od: Trybun <r...@y...com>

    W dniu 2012-08-11 11:54, Waldek Godel pisze:

    > tak, to widać, że wszędzie i w każdej branży masz pod górę.
    > Najwidoczniej jesteś jednym z tych, co jak im dać dwie kulki łożyskowe, to
    > jedną zepsują, a druga zgubią

    Tak, nigdy nie miałem oporów nazwać q**stwa po imieniu. I chyba nawet ty
    widzisz kawał sq*yństwa w tym żeby klient chcący złożyć wypowiedzenie
    musiał informacji na ten temat zasięgać od osób trzecich?

    > Problemy owszem, są. Ale nie w tym miejscu co je opisałeś. Zresztą
    > infolinia i BOK z procesem wypowiadania umowy nie mają nic wspólnego, co
    > jakoś wpisuje się ogólny obraz podejmowanych przez ciebie działań.

    No to moje gratulację, fortuna ci sprzyjała widać przy składaniu
    wypowiedzenia. I jeszcze łaskawie mi odpowiedz gdzzie mam szukać
    informacji na temat wypowiedzenia( skoro ich nie ma w umowie) jak nie w
    BOKu, tylko wróżka pozostała?