  • 81. Data: 2012-11-06 22:27:19
    Temat: Re: Wymuszenie pierwszeństwa
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Mon, 05 Nov 2012 08:54:58 +0100, Miroo napisał(a):

    > Mam na osiedlu takie skrzyżowanie i jeszcze _nigdy_ nie zdarzyło mi się,
    > żeby jadący "poprzeczką" ustąpił, zwłaszcza, że tam jest z górki i
    > wszyscy przyspieszają.

    Kup stare auto i zarabiaj :D

    --
    ___________ (R)

  • 82. Data: 2012-11-06 22:36:51
    Od: <5...@5...223651.invalid> (Tom N)

    Adam Płaszczyca w

    > Kup stare auto i zarabiaj :D

    "anglika", żeby jednak kierujący miał trochę przestrzeni...

    --
    'Tom N'

  • 83. Data: 2012-11-07 11:42:04
    Od: Miroo <m...@R...o2.pl>

    > Kup stare auto i zarabiaj :D

    To nie jest niestety takie oczywiste. Chyba tu na grupie niedawno ktoś
    pisał o kolizji na skrzyżowaniu teoretycznie równorzędnych dróg
    osiedlowych, z których jedna okazała się "ważniejsza" (nieosiedlowa?),
    co można było sprawdzić w jakichś dokumentach w urzędzie, natomiast nie
    było w widoczne w terenie.

    No i policja mogłaby się dziwić, dlaczego jeżdżę samochodem w kasku
    mając zainstalowane 4 rejestratory w starym gracie i niesłusznie
    podejrzewać mnie o wyłudzanie odszkodowania :)

    Pozdrawiam

  • 84. Data: 2012-11-11 23:15:08
    Od: kazio101 <s...@k...ok>

    W dniu 2012-11-02 08:38, Uncle Pete pisze:
    > Dlaczego tylu kierowców jest przekonanych, że na skrzyżowaniu w
    > kształcie litery "T" pierwszeństwo zawsze ma ten, kto porusza się po
    > "poprzeczce"? Tym razem chodzi o skrzyżowanie Herbsta i Romera w Warszawie:
    >
    > http://tinyurl.com/cutnsul
    >
    > Piotr

    Może mieszkali kilka lat w Wielkiej Brytanii gdzie ten na "poprzeczce"
    ma pierwszeństwo? :)