  • 1. Data: 2012-02-17 23:34:25
    Temat: Wymiana oleju we Wrocławiu
    Od: "Yogi\(n\)" <Y...@t...pl>

    Gdzie można (najlepiej w sobotę czyli jutro) wymienić olej - chodzi o
    połączenie sklepu z warsztatem, który będzie miał olej i filtry do różnych
    modeli, no i oczywiście nie zażyczy sobie za tę operację równowartości
    samochodu ;-)
    Pytam w imieniu znajomej, babki motoryzacyjnie zielonej i niekumatej -
    dlatego byłoby miło, gdyby nie próbowano jej naciągnąć na żadne dodatkowe
    wymiany czy niepotrzebne usługi. Możecie polecić kogoś sprawdzonego?

    --
    Yogi(n)

  • 2. Data: 2012-02-18 00:21:51
    Temat: Re: Wymiana oleju we Wrocławiu
    Od: Pawelek <e...@w...pl>

    On 17 Lut, 23:34, "Yogi\(n\)" <Y...@t...pl> wrote:
> [...]
    > dlatego byłoby miło, gdyby nie próbowano jej naciągnąć na żadne dodatkowe
    > wymiany czy niepotrzebne usługi. Możecie polecić kogoś sprawdzonego?

    Z doświadczenia mogę polecić warsztat na ul. Trawowej, lecz nie wiem
    czy mają filtry oleju.

    Równiez Bosch na ul. Małopanewskiej, lecz tam zwykle dużo sobie liczą
    za olej.

    Nie napisałeś nic więcej z jakich okolic jest babka ;-)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 3. Data: 2012-02-18 00:42:42
    Od: "Yogi\(n\)" <Y...@t...pl>

    Użytkownik "Pawelek" napisał w wiadomości grup
    8g2000vbz.googlegroups.com...

> [...]

    >za olej.

    >Nie napisałeś nic więcej z jakich okolic jest babka ;-)

    Dzięki, podpowiem jej.
    Mieszka przy Komandorskiej, ale dojazd na drugą stronę miasta to nie będzie
    problem.

    --
    Yogi(n)

  • 4. Data: 2012-02-18 08:58:13
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Yogi(n) napisał(a):
    > Mieszka przy Komandorskiej, ale dojazd na drugą stronę miasta to nie
    > będzie problem.
    Lubuska-Zaporoska na górce. Ma filtry i oleje.
    --
    Krzysiek

  • 5. Data: 2012-02-18 09:25:07
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Lubuska-Zaporoska na górce. Ma filtry i oleje.

    Tez polecam. API sie chyba nazywaja.

    Dysiek

  • 6. Data: 2012-02-18 11:58:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 17 Feb 2012 23:34:25 +0100, Yogi(n) napisał(a):
> [...]
    > połączenie sklepu z warsztatem, który będzie miał olej i filtry do różnych
    > modeli, no i oczywiście nie zażyczy sobie za tę operację równowartości

    Na Ks. Witolda, zaraz za zjazdem z Dlugiej, przy stacji benzynowej jest
    taka buda, gdzie tylko oleje wymieniaja.
    Rownowartosci samochodu nie wezma, ale ostatnio zaczelo mi sie tam wydawac
    juz drogo ..

    J.

  • 7. Data: 2012-02-18 12:39:01
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    > Rownowartosci samochodu nie wezma, ale ostatnio zaczelo mi sie tam wydawac
    > juz drogo ..

    Tzn? w API biora 50 zl za wymiane filtru i oleju.

    Dysiek

  • 8. Data: 2012-02-19 08:18:44
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2012-02-17 23:34, Yogi(n) pisze:

    > Gdzie można (...)

    Naprawdę nie potrafisz znaleźć blisko domu poszukiwanego warsztatu?
    Dzisiaj? W dobie internetu? To żart jakiś?

    Warsztatów powstało na pęczki przecież.

  • 9. Data: 2012-02-19 08:24:50
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 19.02.2012 08:18, Marcin N pisze:

    > Naprawdę nie potrafisz znaleźć blisko domu poszukiwanego warsztatu?
    > Dzisiaj? W dobie internetu? To żart jakiś?
    >
    > Warsztatów powstało na pęczki przecież.

    A ty czasem czytasz czy tylko piszesz?

  • 10. Data: 2012-02-19 08:37:13
    Od: "Yogi\(n\)" <Y...@t...pl>

    >Naprawdę nie potrafisz znaleźć blisko domu poszukiwanego warsztatu?
    >Dzisiaj? W dobie internetu? To żart jakiś?
    >
    >Warsztatów powstało na pęczki przecież.

    Aż sprawdziłem z przyzwyczajenia, czyś nie kolina...

    --
    Yogi(n)