  • 1. Data: 2011-03-14 10:06:50
    Temat: Wymiana kamerki w laptopie.
    Od: zyx <k...@g...pl>

    Witam

    Kolega jest posiadaczem laptopa Samsung NP-R509, w ktorym padla
    wbudowana kamerka. Najprostszym rozwiazaniem byloby zakupic kamerke
    zewnetrzna. Jednak on nie jest przekonany do czegos takiego. Troche
    pogoglowalem i nigdzie nie znalazlem samej kamery do tego modelu. Robi
    sie cos takiego metoda chalupnicza ? Jest w ogole sens bawic sie w cos
    takiego ?

    pozdrawiam

    zyx

  • 2. Data: 2011-03-14 10:42:52
    Temat: Re: Wymiana kamerki w laptopie.
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 14.03.2011 11:06, zyx pisze:
> [...]
    > pogoglowalem i nigdzie nie znalazlem samej kamery do tego modelu. Robi
    > sie cos takiego metoda chalupnicza ? Jest w ogole sens bawic sie w cos

    Można próbować z przeszczepem z takiego samego padniętego laptopa.

    Ale przypuszczam, że będzie to wymagało rozebrania ekranu, co jest nieco
    ryzykowne dla osoby niewprawnej.

    Z robocizną i znalezieniem odpowiedniego "dawcy" wątpię, żeby było
    taniej jak 500zł.

  • 3. Data: 2011-03-14 11:46:43
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Mon, 14 Mar 2011 11:06:50 +0100, zyx napisał(a):

> [...]
    > pogoglowalem i nigdzie nie znalazlem samej kamery do tego modelu. Robi
    > sie cos takiego metoda chalupnicza ? Jest w ogole sens bawic sie w cos

    Wymontuj kamere i poszukaj w necie symbolu. Powinienies za grosze znalec
    cos takiego. U Chinczykow na przyklad.

  • 4. Data: 2011-03-14 12:20:59
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 14/03/2011 11:46, Jacek wrote:

    > Wymontuj kamere i poszukaj w necie symbolu. Powinienies za grosze znalec
    > cos takiego. U Chinczykow na przyklad.

    Pewnie nawet u tych samych, ktorzy sprzedaja minimum 1000 sztuk hurtowym
    odbiorcom. ;)

    Kamil

  • 5. Data: 2011-03-14 14:57:38
    Od: "BETON" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Kamil" <k...@s...com> napisał w wiadomości

    > Pewnie nawet u tych samych, ktorzy sprzedaja minimum 1000 sztuk hurtowym
    > odbiorcom. ;)
    >

    > --
    > Pozdrawiam
    > Kamil

    poszukaj dawcy na allegro, czesto sprzedają konkretny model na czesci... nawet
    jak nie wystawiają to zapytaj sprzedawcy

  • 6. Data: 2011-03-14 15:15:40
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-03-14 11:06, zyx pisze:
> [...]
    > pogoglowalem i nigdzie nie znalazlem samej kamery do tego modelu. Robi
    > sie cos takiego metoda chalupnicza ? Jest w ogole sens bawic sie w cos

    najczęsciej w lapkach siedzą "bison camera" kiedyś znalazłem ich stronę,
    moze da się kupic na allegro

  • 7. Data: 2011-03-14 16:09:36
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Mon, 14 Mar 2011 12:20:59 +0000, Kamil napisał(a):

    > Pewnie nawet u tych samych, ktorzy sprzedaja minimum 1000 sztuk hurtowym
    > odbiorcom. ;)

    Kupowales?
    www.dhgate.com
    Zapewne nie miales okazji kupic nawet 1 sztuki, wiec sie nie wymadrzaj...

  • 8. Data: 2011-03-14 16:35:09
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 14/03/2011 16:09, Jacek wrote:

    > Kupowales?
    > www.dhgate.com
    > Zapewne nie miales okazji kupic nawet 1 sztuki, wiec sie nie wymadrzaj...

    Kupowalem akurat nie raz i przedmioty z bezplatna wysylka sa zazwyczaj
    na minimalne zamowienie kilkudziesieciu sztuk, a te 'normalne' kosztuja
    po 20-30 dolcow za przeslanie.

    Kamil

  • 9. Data: 2011-03-14 16:36:44
    Od: Kamil <k...@s...com>

    On 14/03/2011 16:35, Kamil wrote:

    > Kupowalem akurat nie raz i przedmioty z bezplatna wysylka sa zazwyczaj
    > na minimalne zamowienie kilkudziesieciu sztuk, a te 'normalne' kosztuja
    > po 20-30 dolcow za przeslanie.

    Dodajmy jeszcze, ze mowimy tutaj o WBUDOWANEJ kamerce, czyli sprzecie
    produkowanym dla producentow, a nie jakiejs podrobce logitecha czy innej
    folii na ekranik srajfona.

    Kamil

  • 10. Data: 2011-03-14 16:42:28
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Mon, 14 Mar 2011 16:36:44 +0000, Kamil napisał(a):

    > Dodajmy jeszcze, ze mowimy tutaj o WBUDOWANEJ kamerce, czyli sprzecie
    > produkowanym dla producentow, a nie jakiejs podrobce logitecha czy innej
    > folii na ekranik srajfona.

    Logitech nie produkuje modulow kamer do laptopow, to po pierwsze.
    Po drugie widac Kamilu, ze masz male pojecie o temacie.