  • 1. Data: 2011-03-14 12:33:37
    Temat: GTX560Ti - warto?
    Od: diverek <U...@o...pl>

    Witajcie
    Warto kupować kartę jak w temacie, np. takiego Gigabyte GTX560Ti 1024MB
    256Bit PCI-E OC ?
    Chodzi mi o najlepszy stosunek możliwości do ceny w porównaniu z innymi
    produktami w tym również z Radeonem w podobnym segmencie cenowym tj.
    800-900zł. Zastanawiam się w sumie nad kilkoma kartami. Myślę jeszcze o
    GTX460 i droższym od niego HD6870, ale najbardziej wydajnościowo-cenowo
    skłaniam się właśnie do GTX560Ti tylko nie wiem czy słusznie.
    Karta oczywiście do gier. Będzie pracowała na P67 z i5-2500K.
    Najwcześniej chciałbym ją ponownie wymienić za 2 lata.

    --
    Pozdrowienia
    diverek

  • 2. Data: 2011-03-14 19:02:53
    Temat: Re: GTX560Ti - warto?
    Od: pioruns <c...@b...cy>

    Dnia Mon, 14 Mar 2011 13:33:37 +0100, diverek napisał(a):

> [...]
    > oczywiście do gier. Będzie pracowała na P67 z i5-2500K. Najwcześniej
    > chciałbym ją ponownie wymienić za 2 lata.

    http://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html

    Tu masz fajne zestawienie highendowych kart, karta GTX 560 Ti jest w
    czołówce. Lepszy stosunek wydajności do ceny w tym segmencie cenowym (~250
    $) mają
    GeForce GTX 470
    Radeon HD 6950

    Warto zwrócić uwagę na Radeon HD 6850 - 100 pkt. średnio mniej w
    benchmarku (wyniki użytkowników z tysięcy testów), a cena o 75$ niższa.
    Sprawdź te karty, zobacz ich ceny na rynku polskim, na pewno któraś z
    nich będzie dobrym wyborem dla Ciebie.

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 3. Data: 2011-03-14 20:32:18
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2011-03-14 13:33, diverek pisze:
> [...]
    > Karta oczywiście do gier. Będzie pracowała na P67 z i5-2500K.
    > Najwcześniej chciałbym ją ponownie wymienić za 2 lata.

    Nie wiem ile teraz kosztuje, ale popatrz na Gigabyte GTX470 SOC.
    Przekonstruowane PCB, inna sekcja zasilania i chlodzenie. Dobrze sie
    kreci, jest duzo cichsza i chlodniejsza niz referent.

  • 4. Data: 2011-03-15 17:18:57
    Od: diverek <U...@o...pl>

    W dniu 11-03-14 20:02, pioruns pisze:

    > http://www.videocardbenchmark.net/high_end_gpus.html

    > Warto zwrócić uwagę na Radeon HD 6850 - 100 pkt. średnio mniej w
    > benchmarku (wyniki użytkowników z tysięcy testów), a cena o 75$ niższa.

    Link świetny, szkoda że sam na niego nie trafiłem :)
    A propozycja 6850 rzeczywiście ciekawa, a skoro nie widać różnicy...

    --
    Pozdrowienia
    diverek

  • 5. Data: 2011-03-16 09:40:16
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 15-03-2011 o 18:18 diverek napisał na pl.comp.pecet:

    > A propozycja 6850 rzeczywiście ciekawa, a skoro nie widać różnicy...

    Jeszcze tylko przypomnę, że istnieje szansa zrobić z niej 6870 :)
    http://pclab.pl/art44837.html

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 6. Data: 2011-03-16 09:52:04
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2011-03-16 10:40, WiesłaW pisze:

    > Jeszcze tylko przypomnę, że istnieje szansa zrobić z niej 6870 :)
    > http://pclab.pl/art44837.html

    I przy okazji ja uszkodzic.

  • 7. Data: 2011-03-16 09:54:20
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 16-03-2011 o 10:52 "Grzegorz Prędki napisał na pl.comp.pecet:

    > I przy okazji ja uszkodzic.

    A możesz coś więcej napisać o tym. Ile było przypadków uszkodzeń?

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 8. Data: 2011-03-16 10:12:08
    Od: Grzegorz Prędki <"klark[USUN"@TO][malpa]transkomp.com>

    W dniu 2011-03-16 10:54, WiesłaW pisze:

    > A możesz coś więcej napisać o tym. Ile było przypadków uszkodzeń?

    Na tych kartach sa rozne pamieci. Te w 6850 nie wytrzymywaly napiec
    ktore sa w biosie od 6870. Na samym forum pclabu jest opisane kilka
    uszkodzonych kart.

  • 9. Data: 2011-03-16 10:27:56
    Od: "Dobi" <...@...nl>

    > Na tych kartach sa rozne pamieci. Te w 6850 nie wytrzymywaly napiec ktore
    > sa w biosie od 6870. Na samym forum pclabu jest opisane kilka uszkodzonych
    > kart.

    Tak samo 6950 vs 6970, mam 6950 niereferencyjną i ma inne pamięci od 6970
    Tak samo zasilanie tez inne niż 6970.
    Moja 6950 ma PCB takie samo jak 6870, sekcja zasilania bardzo podobna.
    Generalnie nie liczyłbym na nic poza stock w dzisiejszych AMD,
    cena jest ich jedynym atutem.

    pozdr
    Dobi

  • 10. Data: 2011-03-16 10:52:29
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 16-03-2011 o 11:12 "Grzegorz Prędki napisał na pl.comp.pecet:

    > Na tych kartach sa rozne pamieci. Te w 6850 nie wytrzymywaly napiec
    > ktore sa w biosie od 6870. Na samym forum pclabu jest opisane kilka
    > uszkodzonych kart.

    Rozumiem, ale podobno jest również mod, który nie podnosi napięć na
    pamięciach, ani nawet taktowań, tylko odblokowuje jednostki.
    Z nim też jest coś nie tak?

    --
    WiesłaW
    Opera Mail