  • 1. Data: 2014-03-14 12:32:19
    Temat: Wymiana dowodu rejestracyjnego
    Od: e...@n...pl

    Witam,
    Musze wymienic dowod rejestracyjny z powodu brak miejsca na pieczatki.
    Wiem ze musze dolaczyc karte pojazdu, OC, stary dowod rejestracyjny.

    1. Ale nie wiem czy musze brac ze soba tablice rejestracyjne - bo cos
    w google wyczytalem ze w 2012 mieli zniesc ten obowiazek.

    2. Zdaje sie ze najpierw tez trzeba udac sie na przeglad samochodu po to
    zeby dostac potwierdzenie i dopiero z nim udac sie do wydz. komunikacji.

    3. Z jakim wyprzedzeniem od konca waznosci przegladu najlepiej udac sie
    do wydz. komunikacji? Jak dlugo czeka sie na wydanie nowego dowodu?

    4. czy w miedzyczasie dostaje sie jakis tymczasowy dowod rejestracyjny?

    efo