  • 21. Data: 2012-02-09 03:21:05
    Temat: Re: Wymiana akumulatora - zagadka
    Od: Grejon <g...@g...com>

    > Zagadka jest prosta: ilu narzędzi potrzeba do wymiany akumulatora w
    > renault kangoo @2004?
    >
    > Pzdr,
    > Krzysiek Kiełczewski
    >
    > PS: od razu podpowiem - dwa (jak w normalnych samochodach) nie
    > wystarczą.

    5? Jeden do odkręcenia górnego mocowania, drugi do dolnego, trzeci do
    klemy minusowej, 4 do klemy plusowej i 5 chyba do odkręcenia osłony
    podszybia.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 22. Data: 2012-02-09 06:49:06
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <"hommer[SPAM_SIO]"@star.net.pl>

    > W mi znanych jest potrzebny jeden do klem i drugi do odkręcenia
    > mocowania aku. W jakim jeden wystarcza?

    Aveo 1.2 - wystarcza 10 i do klem i do mocowania.

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    Citroen Xantia V6, Activa

  • 23. Data: 2012-02-09 07:41:11
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Thu, 09 Feb 2012 06:49:06 +0100, "Michał \"HoMMeR\" Paszek"

    > Aveo 1.2 - wystarcza 10 i do klem i do mocowania.

    Mazda6 -- też wystarczy jeden.

    --
    Pozdor Myjk

  • 24. Data: 2012-02-09 07:52:56
    Od: karbar <k...@w...pl>

    On 09.02.2012 07:41, Myjk wrote:
    > Thu, 09 Feb 2012 06:49:06 +0100, "Michał \"HoMMeR\" Paszek"

    > Mazda6 -- też wystarczy jeden.

    Mondeo 1.8 1996r - 10 do klem i mocowania
    Seicento 0.9 - 10 do klem i mocowania

    pozdrawiam
    karbar

  • 25. Data: 2012-02-09 08:13:40
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-02-09 07:41, Myjk pisze:
    > Thu, 09 Feb 2012 06:49:06 +0100, "Michał \"HoMMeR\" Paszek"

    > Mazda6 -- też wystarczy jeden.

    Hehe, ja od niedawna muszę używać 2 :)

  • 26. Data: 2012-02-09 08:44:59
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 09.02.2012 Grejon <g...@g...com> napisał/a:

    > 5? Jeden do odkręcenia górnego mocowania, drugi do dolnego, trzeci do
    > klemy minusowej, 4 do klemy plusowej i 5 chyba do odkręcenia osłony
    > podszybia.

    Nie, ale w sumie byłeś najbliżej. 10 do klemy minusowej, 8 do klemy
    plusowej, 13 do kabli mocowanych do nakładki na klemę plusową i długa 15
    bądź długi torx 30 do odkręcenia mocowania. Nie wiem co za łoś to
    wymyślił...

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 27. Data: 2012-02-09 09:21:48
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > W mi znanych jest potrzebny jeden do klem i drugi do
    > odkręcenia
    > mocowania aku. W jakim jeden wystarcza?

    Na pewno w toyocie avensis wystarcza "10". Tydzień temu
    odkręcałem u kolegi.

  • 28. Data: 2012-02-09 09:25:04
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Krzysiek Kielczewski wrote:

    > W mi znanych jest potrzebny jeden do klem i drugi do odkręcenia
    > mocowania aku. W jakim jeden wystarcza?
    >
    > Pzdr,
    > Krzysiek Kiełczewski
    Mondeo mk3 i VW T4.
    Tylko klucz 10

  • 29. Data: 2012-02-09 09:55:39
    Od: Kajetan Malkontowicz <k...@m...org>

    W dniu 08-02-2012 23:36, Mikolaj Jopczynski pisze:

    > Chcesz mi powiedziec, ze np 13 zakrecane sa klemy?

    W japońskiej myśli technicznej spod znaku Toyoty również wystarcza 1
    klucz. Akumulator jest trzymany od góry przy pomocy docisku (płaskownik+
    nagwintowany od góry drut z zaczepem na dole) skręcanego 10tką, i
    również 10tką odkręca się śruby zaciskają klemy.

    --
    pozdrowienia
    Kajetan

  • 30. Data: 2012-02-09 10:13:57
    Od: "Ryszard G." <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" napisał w wiadomości grup
    yk.sail-ho.pl...

[...]

    w mojej renault megane dwa klucze:

    10 - śruba zaciskająca klewę "minus" ("plus" odkręca się ręką, ma taki
    wynalazek plastikową nakrętkę)
    7 - długa śruba (pręt) do mocowania akumulatora

    pzdr., Ryszard G.