  • 71. Data: 2012-02-12 07:12:53
    Temat: Re: Wymiana akumulatora - zagadka
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Thu, 9 Feb 2012 13:28:29 +0000 (UTC), wit napisał(a):

    > Honda Civic VIII, palnik D2R. Może to nie jest taka o "żarówka", ale 450
    > zeta też nie kosztuje. A PY21W mają w cenie 20 zł - wymiana również za
    > friko, choć to im się może nie opłacać bo wymaga zdzierania nadkola ;)

    To pomyśl, że za D1S w ASO Fiata chcieli ode mnie 800 PLN - nie wspominali
    nic o gratisowej wymianie ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 72. Data: 2012-02-12 15:55:43
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    > Z czasem też coś nie tak:
    >
    > "Jako niewprawny pierwszorazowy użytkownik potrzebowałem pół godziny."

    dobra, pytanie czy te czynności są w/g procedury serwisowej, bo ja taki
    przypadek znałem,

    brat

  • 73. Data: 2012-02-12 22:26:24
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2012-02-12 15:55:43 +0100, "bratPit" <k...@o...pl> said:

    > dobra, pytanie czy te czynności są w/g procedury serwisowej, bo ja taki
    > przypadek znałem,

    Jeśli niewprawny robił to 30 minut, to nie mogłeś znać przypadku _tego_
    modelu i _tej_ czynności z rozpiską na wiele godzin. Zbyt wielka
    rożnica.

    --
    Bydlę

  • 74. Data: 2012-02-13 18:18:05
    Od: Filip <q...@q...pl>

    W dniu 2012-02-08 23:35, frank drebin pisze:

    > zaraz zaraz, w normalnych samochodach wystarczy jeden klucz :)

    Normalnych samochodach?
    Śruba trzymająca aku, np.: 13.
    Nakrętki trzymające klemę, np: 10, 12.

    Gdzie tu masz jeden klucz?

  • 75. Data: 2012-02-14 21:11:15
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Wed, 08 Feb 2012 23:36:29 +0100, Mikolaj Jopczynski napisał(a):

    > Chcesz mi powiedziec, ze np 13 zakrecane sa klemy?

    No u mnie tak. I klemy i aku do podstawy.

    --
    ___________ (R)

  • 76. Data: 2012-02-14 21:11:35
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Thu, 09 Feb 2012 00:20:48 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

    > W mi znanych jest potrzebny jeden do klem i drugi do odkręcenia
    > mocowania aku. W jakim jeden wystarcza?

    Sierra, Scorpio, Granada....

    --

  • 77. Data: 2012-02-14 21:50:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 14 Feb 2012 21:11:35 +0100, Adam Płaszczyca napisał(a):

    > Sierra, Scorpio, Granada....

    mondeo.

    przy zym za wszystkie wczesniejsze glowy bym nie dal - te wspaniale
    fordowskie akumulatory ...

    J.