  • 31. Data: 2012-02-09 10:18:01
    Temat: Re: Wymiana akumulatora - zagadka
    Od: "Ryszard G." <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ryszard G." napisał w wiadomości grup

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski" napisał w wiadomości grup
    yk.sail-ho.pl...

    Zagadka jest prosta: ilu narzędzi potrzeba do wymiany akumulatora w
    renault kangoo @2004?

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

    PS: od razu podpowiem - dwa (jak w normalnych samochodach) nie
    wystarczą.

    w mojej renault megane dwa klucze:

    10 - śruba zaciskająca klewę "minus" ("plus" odkręca się ręką, ma taki
    wynalazek plastikową nakrętkę)
    7 - długa śruba (pręt) do mocowania akumulatora

    pzdr., Ryszard G.

    o przepraszam, jeszcze płaski śrubokręt do śruby mocującej plastik na
    podszybiu !!!

  • 32. Data: 2012-02-09 10:25:32
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wed, 8 Feb 2012 23:39:45 +0100, yabba

    > Strzelam: klucz płaski 10 do klem, 13 sztorcowa do śruby mocującej
    > akumulator, torx do odkręcenia pokrywy akumulatora, wkrętak Philips do
    > odkręcenia czegoś zamontowanego na pokrywie.

    ROTFL

    --
    Pozdor Myjk

  • 33. Data: 2012-02-09 10:31:23
    Od: "pablo eldiablo" <j...@g...pl>

    frank drebin <b...@v...pl> napisał(a):

    > zaraz zaraz, w normalnych samochodach wystarczy jeden klucz :)

    a otwieracz do butelek?.. ;-)

  • 34. Data: 2012-02-09 11:02:38
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 09.02.2012 pablo eldiablo <j...@g...pl> napisał/a:

    > a otwieracz do butelek?.. ;-)

    Prawdziwy facet piwo otworzy dowolnym narzędziem ;-p

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski

  • 35. Data: 2012-02-09 11:16:40
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    > Nie, ale w sumie byłeś najbliżej. 10 do klemy minusowej, 8 do klemy
    > plusowej, 13 do kabli mocowanych do nakładki na klemę plusową i długa 15
    > bądź długi torx 30 do odkręcenia mocowania. Nie wiem co za łoś to
    > wymyślił...

    kup sobie klucz regulowany :))
    a swoją drogą aż boje się myśleć jakbym musiał u siebie wymienić. aku gdzieś
    w nadkolu :))
    jak sąsiadka poprosiła mnie o odpalenie na kable swojego Polo to niestety po
    10 minutach szukania klem poddałem się i wyprowadziłem żony samochód z
    garażu :))
    pzdr
    GL

  • 36. Data: 2012-02-09 11:29:31
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mikolaj Jopczynski" napisał w wiadomości grup

    >Chcesz mi powiedziec, ze np 13 zakrecane sa klemy?

    Nie, akumulator mocowany na 10.
    Nasadowa 10 z grzechotka i nic wiecej do szczescia w mondeo nie trzeba
    :-)

    P.S. Ale wymienic swiece zarowe w tym silniku ... to chyba wymaga
    zdemontowania calego osprzetu, bo wszystko przeszkadza :-)

    J.

  • 37. Data: 2012-02-09 11:42:26
    Od: "pablo eldiablo" <j...@g...pl>

    Krzysiek Kielczewski <k...@g...com> napisał(a):

    > Prawdziwy facet piwo otworzy dowolnym narzędziem ;-p

    Prawdziwy facet odkręca śrubki od klem palcami ;-)

  • 38. Data: 2012-02-09 11:59:06
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

> [...]
    > plusowej, 13 do kabli mocowanych do nakładki na klemę plusową i długa
    > 15 bądź długi torx 30 do odkręcenia mocowania. Nie wiem co za łoś to

    To nie łoś, to planowe jest niestety.
    Takie samochody to kupują firmy generalnie i korzystają z serwisów.
    A jak skasować gościa za 2 minuty pracy?

    BTW dziś mi znajomy mówił, że jego znajomy (tzw. fakt autentyczny) jakimś
    nissanem w firmie śmiga.
    W aucie padła żarówka z przodu a że firma korzysta z serwisu więc gość tam
    pojechał.
    Trzeba było wyciągnąć lampę (w moim mondku też ale to banał) i zdjąć zderzak
    :)
    Koszt?
    220 zł
    Za wymianę żarówki.

  • 39. Data: 2012-02-09 12:03:05
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    J.F wrote:
> [...]
    >
    > P.S. Ale wymienic swiece zarowe w tym silniku ... to chyba wymaga
    > zdemontowania calego osprzetu, bo wszystko przeszkadza :-)

    U mnie w caravelle T4 wymieniałem tydzień temu wszystkie 5 świec, bo żadna
    nie grzała :)
    Auto tuningowane (jakiś Projekt Zwo) i trzeba było aż chłodnicę wydłubać do
    tej czynności.
    Całość zabawy wraz ze świeczkami to 450 zł kuźwa.
    Ech te dizle pierdzielone

  • 40. Data: 2012-02-09 12:05:51
    Od: wit <w...@m...aei.polsl.pl>

    frank drebin <b...@v...pl> wrote:
    > Koszt?
    > 220 zł
    > Za wymianę żarówki.

    Zdziercy! ASO Hondy mi powiedziało, że za wymianę żarówki nie biorą nic!
    Tylko za żarówkę. 450zł biorą za tą żarówkę.

    wit