  • 1. Data: 2009-11-12 19:22:58
    Temat: Jaki uC polecacie ??
    Od: "MH" <l...@o...pl>

    Witam ,

    Niewielie mam doświadczeniew microkontrolerach , ostatnio łaaadnych parę lat
    temu wykorzystywałem '51 w jakimś tam fragmencie większego projektu.

    Czy jest coś na rynku , co spełni moje wymagania? :

    1) Co najmniej 12 wejść LVDS z zewnętrznej logiki.
    2) Możliwość odbioru z w/w wejść i zapisem do wewnętrznej SRAM z częstotliwością
    conajmniej 50MHz.
    3) Wewnętrzna SRAM o organizacji 16k x 16 (minimum)
    4) 1 przetwornik DAC 12bit/200ksps/wyjście napięciowe
    5) USB na pokładzie

    Pozdrawiam ,

    MH

  • 2. Data: 2009-11-12 20:20:12
    Temat: Re: Jaki uC polecacie ??
    Od: "pitlab" <p...@p...wp.pl>

> [...]
    > conajmniej 50MHz.
    > 3) Wewnętrzna SRAM o organizacji 16k x 16 (minimum)
    > 4) 1 przetwornik DAC 12bit/200ksps/wyjście napięciowe

    Może ARM z rdzeniem Cortex np LPC17xx, albo STM32F103x ?

    --
    Piotrek.
    http://www.pitlab.pl

  • 3. Data: 2009-11-12 21:32:36
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    pitlab pisze:

    > Może ARM z rdzeniem Cortex np LPC17xx, albo STM32F103x ?

    I ma 12 par różnicowych LVDS oraz sprzętowego DAC'a?

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 4. Data: 2009-11-12 22:58:17
    Od: "MH" <l...@o...pl>

> [...]
    >   conajmniej 50MHz.
    > 3) Wewnętrzna SRAM o organizacji 16k x 16 (minimum)
    > 4) 1 przetwornik DAC 12bit/200ksps/wyjście napięciowe

    ====================

    Ooops , poprawka... wystarczy mi jedna para LVDS , ale wówczas musi się kręcić
    na 600MHz. Chyba jednak będę musiał zrobić to w FPGA.No i trzeba będzie wkleić
    zewnętrznego DAC'a. Apropos , znacie jakiś Opencore w VHDL'u do
    zaimplementowania USB wewnątrz FPGA ?

    Pozdrawiam ,

    MH

  • 5. Data: 2009-11-12 23:02:02
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    Adam Dybkowski wrote:

    >>> 2) Możliwość odbioru z w/w wejść i zapisem do wewnętrznej SRAM z
    >>> 4) 1 przetwornik DAC 12bit/200ksps/wyjście napięciowe

    > I ma 12 par różnicowych LVDS oraz sprzętowego DAC'a?

    Sprzetowy DAC 12bit to chyba nie w procku? (Jesli ma byc 12bit, a nie
    "12bit").
    Prockow z LVDS to w ogole nie widzialem - sa jakies inne niz moj
    ulubieniec Nios ;-) ?

    --
    Jerry1111

  • 6. Data: 2009-11-13 10:17:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jerry1111" <j...@w...pl.pl.wp>
    napisał w wiadomości news:hdi45b$j5u$1@news.onet.pl...
    > Sprzetowy DAC 12bit to chyba nie w procku? (Jesli ma byc 12bit, a
    > nie "12bit").
    > Prockow z LVDS to w ogole nie widzialem - sa jakies inne niz moj
    > ulubieniec Nios ;-) ?

    A LVDS to juz jakis standard pelny, czy nadal tylko luzny
    napieciowy, a reszta organizacji to jak sie komu podoba ?

    Ethernet TP, USB, SATA - to przeciez tez LVDS.

    J.

  • 7. Data: 2009-11-13 21:51:28
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    J.F. wrote:

    > A LVDS to juz jakis standard pelny, czy nadal tylko luzny napieciowy, a
    > reszta organizacji to jak sie komu podoba ?

    Mysle ze to tylko standard napiec - najnizsza warstwa.

    > Ethernet TP, USB, SATA - to przeciez tez LVDS.

    Pojecia nie mam czy to LVSD, ale nawet jesli tak, to te transmisje to
    juz (chyba) warstwa wyzej niz samo przesylanie sygnalow.

    --
    Jerry1111

  • 8. Data: 2009-11-14 11:08:47
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 13 Nov 2009 21:51:28 +0000, Jerry1111 wrote:
    >Mysle ze to tylko standard napiec - najnizsza warstwa.

    >Pojecia nie mam czy to LVSD,

    Niewatpliwie Low Voltage Differential :-)

    >ale nawet jesli tak, to te transmisje to
    >juz (chyba) warstwa wyzej niz samo przesylanie sygnalow.

    Przeczytalem jeszcze raz .. kolego MH - co chcesz pod te wejscia
    podlaczac ?
    Bo domyslam sie ze cos szybko nadajacego, a wtedy musi byc i ta
    warstwa wyzej ..

    J.

  • 9. Data: 2009-11-14 16:51:33
    Od: "MH" <l...@o...pl>

    > Niewatpliwie Low Voltage Differential :-)

    > Przeczytalem jeszcze raz .. kolego MH - co chcesz pod te wejscia
    > podlaczac ?

    Konkretnie AD9272..

    MH

  • 10. Data: 2009-11-15 17:30:08
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 14 Nov 2009 17:51:33 +0100, MH wrote:

    >Konkretnie AD9272..

    No to nie potrzebujesz byle jakich wejsc LVDS, tylko z odpowiednia
    logika w srodku, dostosowana do tej kosci, i zapewne z jakas forma
    DMA.

    NIOS moze sie okazac nieglupi, choc osobiscie zawsze mam wewnetrzny
    opor przed takimi rozwiazaniami - procesor powinien byc procesorem, a
    do tego FPGA do peryferiow :-)

    Nie ma jakiegos procka z malym FPGA na pokladzie ?

    J.