  • 341. Data: 2013-12-15 19:31:22
    Temat: Re: Wykrakaliśmy?
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 15 grudnia 2013 18:38:10 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
    > U�ytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Trzeba by�o wiecej produkowa� a wprowadzili talony... :)

    Dbali żeby korków nie było. I to niestety albo stety jest prawda. Produkcja
    samochodów w Polsce była wysoko opłacalnym interesem. Surowce tanie, duża wartość
    dodana. I sztucznie ograniczyli bo nie było dostatecznie dużo ropy żeby paliwo
    zrobić. Za mało dróg było itp. W jakimś okresie czasu kupienie oleju poza pewexem
    graniczyło z cudem.

  • 342. Data: 2013-12-15 19:37:55
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-12-15 18:38, Budzik pisze:

    > Pytanie ktore 15 letnie sa w lepszym stanie?
    > Te sprzed 10 lat czy te obecne?

    Pytasz retorycznie, czy "dla paddierżki razgawora"?
    Producenci nie tylko aut nauczyli się już, że nie warto wytwarzać
    trwałych produktów.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 343. Data: 2013-12-15 20:36:29
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > a dlaczego nie? Co, poza przepisem, powoduje, że prawo jazdy nie jest DT?
    > Bo ma wszystko co potrzeba.

    Przecież nie potrzeba by było dowodem tożsamości tak, jak nie potrzeba by
    było nim świadectwo.

  • 344. Data: 2013-12-15 20:38:03
    Temat: Re: Wykrakali?my?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "A.L." napisał w wiadomości
    On Sat, 14 Dec 2013 23:11:58 +0100, "J.F."

    >W okularach sprawdza. Ale to nei sprawa okularow.

    a co to to za wada ?

    >Nie, dobra. Bo moich testow musi byc lekarz, trwaja cos z godzine.

    Eee tam, po prostu w zlym stanie zyjesz.
    http://gothamist.com/2011/09/27/the_dmv_will_now_let
    _your_self-cert.php

    Swoja droga co za uciskowy kraj - nic od ciebie nie chca, ale papierek
    (plastik) musisz wymienic na nowy.

    A wiem - przy wymianie trzeba zaplacic zalegle mandaty :-P

    >tak na marginesie, wlasnie dowiezialem sie ze na podobny test moge
    >sie
    >tez zapisac w Warszawie. Z terminem na luty 2015 roku

    A coz to za test ? O kolejkach do naszych specjalistow szkoda gadac,
    ale kierowcow obsluguje sie chyba bez kolejki.
    Bo kierowcy placa :-)

    >A jak nei chce?

    To niech sie dobrze zastanowi przed nastepnycm glosowaniem :-P

    J.

  • 345. Data: 2013-12-15 20:38:39
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    J.F. wrote:

    > No nie, wez dzisiejsza srednia pensje (~3500) odbruttow (zostanie
    > 2000?), odejmij koszty zycia i podziel przez 80 tys za porzadne
    > rodzinne auto, a nie kompakta.
    >
    > w roku 80 srednia byla 6000, ale to juz praktycznie do reki, duzy fiat
    > kosztowal cos ze 150 tys ... ale trzeba bylo talony wprowadzac, bo za
    > duzo ludzi bylo stac.

    no nie żałuij sobie porównaj duzego fiata do mercedesa klasy S za 250 000.

  • 346. Data: 2013-12-15 20:40:23
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:

    > Prawie zawsze pomagał. Nawet jak skarżący specjalnie racji nie miał
    > to zadzwonił do fabryki i zjebał dyrektora że jakiś baran przychodzi
    > i dupę zawraca. Dyrektor potem zjebał tego na którego była skarga.
    > Teraz to chyba do katechety zakładowego na skargę mogą ludzie
    > chodzić.

    albo zadzwonił do UB i już nie pyskowałeś bo siedziałeś...

    ludzie ale wy macie pojęcia o komunie... z opowieści dziadka albo tatki
    aparatczyka...

  • 347. Data: 2013-12-15 20:41:28
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    J.F. wrote:

> [...]
    > mieszkanie po wielu latach ale dostal, lodowke mial, pralke mial,
    > telewizor mial, choc niekoniecznie kolorowy, samochod byl
    > prawdopodobny. Na wczasy co roku jezdzil. UB go nie niepokoilo, bo na
    > ustroj nie narzekal, bo i z jakich powodow. A ze tam paszportu nie
    > mial ... dzis tez nie jezdzi po swiecie, bo za drogo. Ale do Bulgarii
    > mogl pojechac.
    > A w nowych czasach ... pracy nie ma, pieniedzy na zycie nie starcza, a
    > co dopiero o luksusach marzyc, bandytyzm sie szerzy, do lekarza dostac
    > sie nie mozna ... To kiedy bylo lepiej ?

    Jezu... ty to naprawdę piszesz czy mam nadzieje to jest ironia ;-)

  • 348. Data: 2013-12-15 20:41:59
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > Tak nawiasem mowiac - jak ktos dowod zgubi, to jak urzad jego
    > tozsamosc sprawdza ? Paszport nie jest jeszcze obowiazkowy,
    > legitymacji pracowniczej czesto juz nie ma.

    Konfrontując deklaracje z dokumentami takimi jak akt urodzenia czy
    zeznaniami osób potwierdzających tożsamość. Poza tym można nową tożsamość
    utworzyć :-)

  • 349. Data: 2013-12-15 20:47:52
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Tomasz Stiller" <k...@l...eu.org>

    >..
    > stanu zdrowia ubezpieczającego się kierownika wyszedł od Ciebie. Ja
    > zakładałem, że dostęp do tych danych będą mieli diagności pracujący w
    > ośrodkach wydających dokumenty PJ.

    Jak zapewnisz praktyczną ochronę tych danych ?

  • 350. Data: 2013-12-15 20:49:18
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Tomasz Stiller" <k...@l...eu.org>

    > Tak swoją drogą, to bardzo mnie bawią pomysły finansowania wszystkiego
    > przez Państwo - czyli nas wszystkich - zamiast zaciśnięcia pośladów i
    > płacenia z własnej kieszeni. Skoro jest wymagane urzędowo, to niech urząd
    > płaci prawda? Pozdrawiam wszystkich podobnie myślących.

    Na to płacimy podatki.