  • 1. Data: 2010-06-24 10:35:17
    Temat: Wykorzystanie kanałów RSS - jaka jest tendencja?
    Od: "Srututu" <s...@o...pl>

    Czy może ktoś z was przybliżyć mi jak duża część użytkowników stron korzysta
    z kanału RSS + czy używalność kanałów RSS w PL/twoim serwisie ma tendencję
    wzrostową czy spadkową.

  • 2. Data: 2010-06-24 11:10:31
    Od: Mirosław Zalewski <miniopl@CUT_THIS.gmail.com>

    czerwiec roku pamiętnego 2010, prawdopodobnie 24. Wielka mądrość na
    czytelników pl.comp.www spłynęła, gdy tako rzekł(a) Srututu:

    > Czy może ktoś z was przybliżyć mi jak duża część użytkowników stron
    > korzysta z kanału RSS + czy używalność kanałów RSS w PL/twoim
    > serwisie ma tendencję wzrostową czy spadkową.

    Jeżeli zastanawiasz się czy wyposażyć tworzony serwis w kanał RSS/ATOM,
    to odpowiedź brzmi: tak.
    --
    Niżej podpisany, zamieszkały w http://minio.xt.pl ,
    Mirosław Zalewski