  • 1. Data: 2010-06-20 06:38:44
    Temat: Jaki edytor Html?
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    Moim zdaniem najlepszy jest kED.

  • 2. Data: 2010-06-20 08:42:49
    Temat: Re: Jaki edytor Html?
    Od: hazet <h...@n...pl>

    Borneq pisze:
    > Moim zdaniem najlepszy jest kED.

    notepad++ na windowsie i bluefish na linux :)

  • 3. Data: 2010-06-20 11:27:13
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    Borneq pisze:
    > Moim zdaniem najlepszy jest kED.
    Jeśli chodzi o komercyjne to Dreamweavera moim zdaniem nic nie pobije, szczególnie od
    wersji CS3 w górę

  • 4. Data: 2010-06-20 12:46:50
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    Użytkownik "vcore" <mail*wytnij*@vcore.pl> napisał w wiadomości
    > Jeśli chodzi o komercyjne to Dreamweavera moim zdaniem nic nie pobije,
    > szczególnie od wersji CS3 w górę

    Na szczęście cena jest bardzo niska jak na program komercyjny
    http://merlin.pl/Adobe-Dreamweaver-CS4/browse/produc
    t/8,692229.html

  • 5. Data: 2010-06-20 13:29:49
    Od: |<ońrad <k...@g...com>

    Dnia Sun, 20 Jun 2010 14:46:50 +0200, Borneq napisał(a):

    > Użytkownik "vcore" <mail*wytnij*@vcore.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Na szczęście cena jest bardzo niska jak na program komercyjny
    > http://merlin.pl/Adobe-Dreamweaver-CS4/browse/produc
    t/8,692229.html

    "kurs wideo"

    --
    body {
    name: '|<ońrad Karpieszu>|';

  • 6. Data: 2010-06-20 16:14:09
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    Użytkownik "|<ońrad" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    t/8,692229.html
    > "kurs wideo"

    Rozczarowałem się. Poza tym to straszna kobyła, bardzo długo się instaluje a nawet
    nie zwija kodu. Wybieram kED.

  • 7. Data: 2010-06-21 01:04:35
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    Borneq pisze:
    > Rozczarowałem się. Poza tym to straszna kobyła, bardzo długo się instaluje a nawet
    nie zwija kodu. Wybieram kED.
    Zaznaczasz kod i klikasz z boku na minusik który pojawia się na kolumnie z numeracją
    linii

    Program rzeczywiście jest spory, ale ja sobie pracy bez niego nie wyobrażam oferuje
    bardzo wiele
    opcji które ułatwiają tworzenie złożonych witryn, wbudowany klient FTP i możliwość
    tworzenia
    projektów składających się z wielu plików to niewątpliwe plusy, można operować na
    plikach zdalnych i
    lokalnych dla każdego projektu, możliwe jednak że kED te opcje zawiera, niemniej
    jednak DW to dla
    mnie edytor idealny, z tym że do szybkiej edycji gdzie trzeba poprawić jakąś
    literówkę czy inny
    niewielki babol używam Notepad++, ale gdybym miał porównać szybkość tworzenia tego
    samego kodu w
    notepad++ i DW w tym drugim była by przynajmniej dwukrotnie większa, a to za sprawą
    podpowiedzi
    (zamiast np. wpisywać <strong> wystarczy że wpiszę <str i wciśnę ENTER - a program
    sam dokończy tag
    - <strong>), i automatycznego zamykania tagów (Aby zamknąć np. <strong> wystarczy
    wpisać </ i dać
    ENTER a program sam zamknie tag.)

    Do tego dochodzi możliwość automatycznego porządkowania kodu (dodawanie wcięć itd.)
    Kolejna opcja z
    której bardzo często korzystam jest ,,Snippets" urywki kodu które mogę w każdej
    chwili wkleić do
    dowolnego dokumentu bez potrzeby otwierania dodatkowych plików i kopiowania danego
    kawałka kodu.

    DW ma także wbudowany walidator kodu, sprawdzanie poprawności linków i wiele wiele
    innych, program
    może wydawać się skomplikowany ale po paru dniach jego obsługa staje sie bardzo
    intuicyjna, a sam
    program daje bardzo duży komfort - przyspiesza, ułatwia i uprzyjemnia pracę - jak dla
    mnie nie ma
    alternatywy, korzystam z wersji CS4, CS5 pewnie jest nieco bardziej ociężała, jak to
    ma miejsce w
    przypadku PS cs4 i cs5

    PS i DW ma ,,przyciski do wstawiania znaczników html" wystarczy nieco poszperać, ale
    moim zdaniem
    jest to zbędne i strasznie spowalnia pracę, nim ruszyłbym myszką i kliknął na
    przycisk aby wstawić
    głupie <p> to stworzył bym i zamknął kilka innych tagów

  • 8. Data: 2010-06-21 16:27:02
    Od: envo <s...@g...com>

    - na maka "smultron" jest fajny z darmowych, na winde chyba notepad++
    najfajnieszy

  • 9. Data: 2010-06-22 08:00:09
    Od: vcore <mail*wytnij*@vcore.pl>

    envo pisze:
    > - na maka "smultron" jest fajny z darmowych, na winde chyba notepad++
    > najfajnieszy

    No zależy czego sie od edytora wymaga, notepad w zasadzie to ma jedynie kolorowanie
    składni

  • 10. Data: 2010-06-22 08:12:47
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2010-06-20 18:14, Borneq pisze:
    > Użytkownik "|<ońrad"<k...@g...com> napisał w wiadomości
    >>> http://merlin.pl/Adobe-Dreamweaver-CS4/browse/produc
    t/8,692229.html

    >...bardzo długo się instaluje a nawet nie zwija kodu...

    1/ no tak to że się długo instaluje to rzeczywiście wada ogromna, ale ja
    zainstalowałem go raz kiedyś i nie pamietam jak długo się instalował:))
    2/ zawija