  • 1. Data: 2010-06-20 15:14:14
    Temat: Borneq... [OT]
    Od: beherit / pn <b...@s...firenet.eu.org>

    Ile osób jeszcze nie widzi, że to jakaś prowokacja?

  • 2. Data: 2010-06-20 16:15:26
    Temat: Re: Borneq... [OT]
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    Użytkownik "beherit / pn" <b...@s...firenet.eu.org> napisał w
    wiadomości news:hvlb8h$4kc$1@inews.gazeta.pl...
    > Ile osób jeszcze nie widzi, że to jakaś prowokacja?

    Dlaczego? Mam wiele pytań bo zamierzam utworzyć własną witrynę.

  • 3. Data: 2010-06-20 20:23:56
    Od: Katarzyna 'Bastet' Świderska <b...@C...wp.pl>

    W dniu 20.06.2010 18:15, Borneq pisze:

    > Dlaczego? Mam wiele pytań bo zamierzam utworzyć własną witrynę.

    Serio? To skąd posty z pytaniem w tytule i od razu odpowiedzią w
    treści. Pytasz i sam sobie odpowiadasz. Bezsensu.
    A na większość Twoich pytań odpowiedź jest w archiwum grupy, albo w
    Google. Tobie się chyba w ogóle nie chcesz szukać - zakładam, że
    lenistwo to cecha wynikająca z bardzo młodego wieku...

    A w temacie edytorów - najlepszy jest TextMate.

    --
    Bastet_Milo

  • 4. Data: 2010-06-20 20:39:19
    Od: "Borneq" <b...@a...hidden.pl>

    Użytkownik "Katarzyna 'Bastet' Świderska" <b...@C...wp.pl> napisał w
    wiadomości news:hvltcp$g71$1@news.dialog.net.pl...
    > A w temacie edytorów - najlepszy jest TextMate.

    Fajnie zwija tekst, ale brakuje przycisków do wstawiania znaczników html

  • 5. Data: 2010-06-21 07:03:20
    Od: Katarzyna 'Bastet' Świderska <b...@C...wp.pl>

    W dniu 20.06.2010 22:39, Borneq pisze:
    > Użytkownik "Katarzyna 'Bastet' Świderska" <b...@C...wp.pl> napisał w
    wiadomości news:hvltcp$g71$1@news.dialog.net.pl...

    > Fajnie zwija tekst, ale brakuje przycisków do wstawiania znaczników html

    Nie znasz się :). Po kiego grzyba te przyciski? Do pisania html mam
    klawiaturę. Im mniej korzystam z myszki tym szybciej piszę.

    W ogóle to LOL.

    --
    Bastet_Milo

  • 6. Data: 2010-06-21 18:18:45
    Od: porneL <n...@p...net>

    On Sun, 20 Jun 2010 21:39:19 +0100, Borneq <b...@a...hidden.pl>
    wrote:

    > Fajnie zwija tekst, ale brakuje przycisków do wstawiania znaczników html

    Bo to by było wolniejsze i mniej użyteczne. Siła TextMate nie jest
    widoczna po przyciskach. Wstawianie tegów ma tak opracowane, że ci się w
    głowie zakręci:
    http://blog.macromates.com/2006/html-screencast-inse
    rting-tags/

    -- http://pornel.net