  • 1. Data: 2015-03-11 17:03:38
    Temat: Wyjazd w trase - czy zmieniac opony?
    Od: Przem <p...@o...pl>

    Witam,

    Obawiam sie wywolac wieksza dyskusje, ale z prosze poradzcie.

    W piatek rano wyruszam w trase z Krakowa do Frankfurtu.

    Lepiej bedzie jechac na oponach zimowych czy moze juz zmienic na letnie?

    Oczywiscie same autostrady.

    Pytam ze wzgledu na pogode, prognoza przewiduje temperatury ponizej 10oC
    i deszcz...

    Przem

  • 2. Data: 2015-03-11 17:05:27
    Temat: Re: Wyjazd w trase - czy zmieniac opony?
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl>

    Użytkownik "Przem" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Pytam ze wzgledu na pogode, prognoza przewiduje temperatury ponizej 10oC i
    > deszcz...

    A jak Tobie się wydaje?

    Wiwo

  • 3. Data: 2015-03-11 17:11:20
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    >
    > Oczywiscie same autostrady.
    >

    > Pytam ze wzgledu na pogode, prognoza przewiduje temperatury ponizej 10oC i

    Czy Twoje opony zimowe nie nadają się do jazdy po deszczu?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 4. Data: 2015-03-11 17:46:44
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .03.2015 o 17:03 Przem <p...@o...pl> pisze:

    > W piatek rano wyruszam w trase z Krakowa do Frankfurtu.

    W piątek na południu ma padać śnieg z deszczem.
    Jak te zimówki nie są łyse to lepiej je zostaw.

    TG

  • 5. Data: 2015-03-11 19:03:54
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 2015-03-11 o 17:03, Przem pisze:
> [...]
    >
    > Oczywiscie same autostrady.
    >

    > Pytam ze wzgledu na pogode, prognoza przewiduje temperatury ponizej 10oC

    Gdybym to ja jechał w piątek - to jechałbym na zimówkach;
    po prostu swoje samochody umówiłem na wymianę dopiero na sobotę ;)

  • 6. Data: 2015-03-11 19:44:27
    Od: tá´Ź

    Przem wrote:

    > Lepiej bedzie jechac na oponach zimowych czy moze juz zmienic na letnie?

    Zdejmij zimowe i w okresie przejściowym owiń felgi wężem ogrodowym. Na
    tej grupie dowiedziałem się niegdyś, że to bardzo kreatywna metoda
    zastąpienia opony. Uszkodzonej, bądź nie.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 7. Data: 2015-03-11 19:51:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Przem p...@o...pl ...

> [...]
    >
    > Oczywiscie same autostrady.
    >

    > Pytam ze wzgledu na pogode, prognoza przewiduje temperatury ponizej 10oC

    No pewnie.
    Mamy marzec...
    Jak sie zrobi cieplej to zimówki dadadza rade.
    Jak sie zrobi zimniej czy spadnie snieg to letnie... sam wiesz...

  • 8. Data: 2015-03-11 21:11:25
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-03-11 o 19:51, Budzik pisze:
> [...]
    > Jak sie zrobi cieplej to zimówki dadadza rade.
    > Jak sie zrobi zimniej czy spadnie snieg to letnie... sam wiesz...

    jak spadnie śnieg to lipa, jak śnieg z deszczem to letnia deszczowa
    opona poradzi sobie pewnie lepiej bo na drodze śniegu nie będzie. Jak
    ten śnieg z deszczem przymarznie to ani letnia ani zimowa nie pomoże.
    Ja bym zmieniał - na autostradzie będzie albo sucho albo mokro, wątpię
    żeby była taka śnieżyca że nie zdążą autostrad oczyścić.

    Łukasz

  • 9. Data: 2015-03-11 22:50:26
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-03-11 o 21:11, dddddddd pisze:
> [...]
    > Ja bym zmieniał - na autostradzie będzie albo sucho albo mokro, wątpię
    > żeby była taka śnieżyca że nie zdążą autostrad oczyścić.

    Tak z 10 lat temu w marcu (a może w kwietniu) spadło tyle śniegu że
    ledwo do domu dojechałem na letnich. Główną międzynarodową drogą.
    Oczywiście kilka dni wcześniej zmieniłem opony :-)

  • 10. Data: 2015-03-12 07:40:16
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 11.03.2015 17:03, Przem wrote:
> [...]
    >
    > Oczywiscie same autostrady.
    >

    > Pytam ze wzgledu na pogode, prognoza przewiduje temperatury ponizej 10oC

    Od tygodnia jestem już na letnich.
    Też jeżdże właśnie po zachodnich terenach - tu jest cieplej.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z