  • 11. Data: 2015-03-12 07:41:58
    Temat: Re: Wyjazd w trase - czy zmieniac opony?
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 11.03.2015 19:44, t? wrote:

    > Zdejmij zimowe i w okresie przejściowym owiń felgi wężem ogrodowym. Na
    > tej grupie dowiedziałem się niegdyś, że to bardzo kreatywna metoda
    > zastąpienia opony. Uszkodzonej, bądź nie.

    Jak zwykle wypowiedz bez sensu.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 12. Data: 2015-03-12 08:48:11
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-03-11 o 22:50, z pisze:

    > Tak z 10 lat temu w marcu (a może w kwietniu) spadło tyle śniegu że
    > ledwo do domu dojechałem na letnich. Główną międzynarodową drogą.
    > Oczywiście kilka dni wcześniej zmieniłem opony :-)

    kwestia na jak długo jedzie - jak na dzień-dwa to łatwo przewidzieć
    pogodę, jak będzie tam jeździł dzień w dzień przez miesiąc i nie będzie
    miał czasu zmienić opon to zostałbym przy zimowych
    10 lat temu to w ogóle lepsze zimy były, teraz to nawet nie było kiedy
    wyjechać się poślizgać :/)

    Łukasz

  • 13. Data: 2015-03-12 14:43:02
    Od: adam <a...@w...pl>

    W dniu 2015-03-11 o 17:03, Przem pisze:
    > Witam,
    >
    > Obawiam sie wywolac wieksza dyskusje, ale z prosze poradzcie.
    >

    > W piatek rano wyruszam w trase z Krakowa do Frankfurtu.
    >
    > Lepiej bedzie jechac na oponach zimowych czy moze juz zmienic na letnie?
    >
    > Oczywiscie same autostrady.
    >

    > Pytam ze wzgledu na pogode, prognoza przewiduje temperatury ponizej 10oC
    > i deszcz...

    A przepisy?
    http://berlin.msz.gov.pl/pl/informacje_konsularne/ru
    ch_drogowy_i_transport_1610/berlin_de_a_2066

  • 14. Data: 2015-03-12 19:16:53
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2015-03-12 o 08:48, dddddddd pisze:

    > 10 lat temu to w ogóle lepsze zimy były, teraz to nawet nie było kiedy
    > wyjechać się poślizgać :/)

    Ale teraz to dopiero jest ocieplenie klimatu i anomalie i armagedon i
    potop ;-)

  • 15. Data: 2015-03-12 19:38:24
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 11.03.2015 o 19:51, Budzik pisze:
    /.../
    > Mamy marzec...
    > Jak sie zrobi cieplej to zimówki dadadza rade.
    > Jak sie zrobi zimniej czy spadnie snieg to letnie... sam wiesz...

    Komplet przejściowych w bagażniku

  • 16. Data: 2015-03-12 21:16:44
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "z"

> [...]

    ledwo do domu dojechałem na letnich. Główną międzynarodową drogą.
    Oczywiście kilka dni wcześniej zmieniłem opony :-)
    ---
    http://niusy.pl/9jf :-) 5 kwietnia 2006