  • Data: 2012-07-18 16:29:37
    Temat: Wyjaśniennie
    Od: "Jacek Buda" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    A oto pismo które wysłąłem do pana XXXXXXXXX z holeksu i orbity

    Witam panie Mariuszu za błędy ortograficzne przepraszam

    proszę przekazać Kondratowi jak najszybciej

    1-
    http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl
    .rec.telewizja&tid=1096411&pid=1096416&MID=%3Cju4hde
    %24250%241%40inews.gazeta.pl%3E

    to nie ja

    2-
    http://usenet.gazeta.pl/usenet/0,47943.html?group=pl
    .rec.telewizja&tid=1096411&pid=1096411&MID=%3Cju1rji
    %24bor%241%40inews.gazeta.pl%3E

    to ja
    napisałem bo się totalnie wkurzyłem
    a- już 3 raz zostałem zbanowany
    b- jestem ciągle prowokowany
    c- wszyscy się ze mnie śmieją i szydzą a jak się zaczołem bronić to zostałem
    zbluzgany i zbanowany

    3- jacek67 i inne niki to nie ja
    4- wszyscy wiedzą ze ma być fuzja wiem to od kilku kolegów
    5- dowiedziałem się też że Kondrat jest przeciwnikiem fuzji
    6 - zostałem przez kogoś zbanowany na zawsze
    7- teraz wszyscy się bimbają ze mnie
    8- orbita zbanował kilka osób
    9- wszyscy są źli na orbite
    10 - wszyscy chcą irca !!!!!!!!!!!!!!!!

    11- Chce polubownego rozwiązania sprawy
    a- odblokowania mnie na forum
    b- irca
    3- przyspieszenia prac z fuzją

    szczególnie zależy na pukcie a i b
    termin możliwie jak najszybciej

    Jeśli sprawa zakończy się negatywnie dla mnie to postaram się żeby orbita nie
    był już adminem
    bo wszyscy mają już go dość

    Pozdrawiam serdecznie

    pismo dostaje też orbita