  • Data: 2012-07-22 21:05:21
    Temat: Re: Kolejne fakty
    Od: "Jacek Buda" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Buda <s...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Kolejny fakt
    > zaznaczam ze to nie ja
    > i koleś skończył banem
    > http://forum.satkurier.pl/viewtopic.php?f=24&t=27592
    >
    > Witam wszystkich ,
    > Z zażenowaniem obserwuję postępującą degradację i brak tolerancji która szerzy

    Forum z chodzi na psy jak forum medialink
    > się na tym forum .
    > Banowanie niewygodnych userów , kasowanie dopiero co zarejestrowanych
    > użytkowników .

    Admirowi już nie zależy na tym forum
    ma wszystkiego dość
    liczną opozycje
    a trzymie się tego stołka jakby nie wiem co

    > Kilka dni temu pojawił się niepochlebny wpis o jednym z administratorów i jaki
    > efekt - skasowany user i inny zabanowany a jeszcze inny dostaje ostrzeżenie
    Tak robił tylko stalin
    inaczej Orbita jest dyktatorem

    > Zaraz po tym dyskusja przenosi się na grupy dyskusyjne i inne fora
    > http://www.grupy.banzaj.pl/Na,forum,sat,kurier_,wrze
    ,chcemy,zmian,12,280769,201
    > 2_07.html
    > , jakieś prywatne wycieczki i.t.d.....
    Jeszcze się reaktywuje co mam nadzieje forum sdtv
    i wszyscy bedą się przepisywać na te forum

    najlepszym adminem był adi mało banował był spokojny
    pora zmienić admina forum sk

    > Wyga ( Jacek ) i Ty szanowny administratorze macie jakieś prywatne porachunki
    > to załatwcie je jak mężczyźni a nie jak dzieci ( jeden banuje drugi opisuje
    > gdzie się da ).

    ba pisałem do niego
    ba dzwoniłem do niego
    ba zostałem postraszony policją
    takich rzeczy nawet nie robili chłopcy z z sdtv