  • 1. Data: 2016-01-14 12:22:43
    Temat: Wydajność prądowa USB w telewizorze.
    Od: Czarek Grądys <c...@w...onet.pl>

    Czy ktoś próbował zasilić raspberry pi z gniazda USB w telewizorze?
    Czy da radę pod względem wydajności?
    Próbowałem podłączyć telefon, ładuje się. Chciałbym
    podłączyć raspberry pi, ale mam obawy o to czy wydoli.

    --
    Cezary Grądys
    c...@w...onet.pl

  • 2. Data: 2016-01-14 12:57:21
    Temat: Re: Wydajność prądowa USB w telewizorze.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Czarek Grądys" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Czy ktoś próbował zasilić raspberry pi z gniazda USB w telewizorze?
    >Czy da radę pod względem wydajności?
    >Próbowałem podłączyć telefon, ładuje się. Chciałbym
    >podłączyć raspberry pi, ale mam obawy o to czy wydoli.

    te pol ampera powinien dac, no chyba ze sie trzyma standardow i
    dopiero po negocjach.

    Skoro potrafi napedzac dyski twarde, to mysle ze daje ...

    J.

  • 3. Data: 2016-01-14 14:58:17
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 14 Jan 2016 12:57:21 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Skoro potrafi napedzac dyski twarde, to mysle ze daje ...

    Nie wiem nie używam raspi ale naczytałem się już sporo o tym jak
    jest niespodziewanie wybredny jeśli chodzi o źródło zasilania...

    --
    Marek

  • 4. Data: 2016-01-14 15:22:01
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-01-14 o 14:58, Marek pisze:

    > Nie wiem nie używam raspi ale naczytałem się już sporo o tym jak jest
    > niespodziewanie wybredny jeśli chodzi o źródło zasilania...

    Nie wybredny, tylko potrafi szarpnąć 2A, jeśli się podkręci procek, doda
    pendrive czy ichnią klawiaturę na USB, albo jakiegoś dongla WiFi.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 5. Data: 2016-01-14 16:09:34
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 2016-01-14 o 12:57, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Czarek Grądys" napisał w wiadomości grup
    pl...

    > te pol ampera powinien dac, no chyba ze sie trzyma standardow i dopiero
    > po negocjach.

    W wersji B z 256 M RAM, to potrzebował co najmniej 800 mA a najlepiej 1A.

    --
    pozdrawiam
    MD