  • 1. Data: 2016-01-14 17:23:40
    Temat: PWM w podswietleniu
    Od: Tomek <t...@e...kk>

    Witam.

    Pytanie o wygladzenie zasilania.
    Mam monitor LG z pod?wietleniem led. Przy sciemnieniu robi sie
    problem z odczuwalnym miganiem diod w podswietleniu, wi?c
    chcia?bym wyrówna? to co jest podawane na diody.

    Lacznie podawane jest tam ok 50V i 120mA na pasek.

    Wykombinowalem ?e mo?naby w szereg wstawi? maly dlawik, taki jak
    jest w przetwornicach, czyli gdzie? 220mH.
    Ma to sens i b?dzie dzia?a?o?
    Czy sensowniejsze s? kondensatory?

    Pozdro

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://usenet.sinaapp.com/

  • 2. Data: 2016-01-14 21:44:38
    Temat: Re: PWM w podswietleniu
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Czy sensowniejsze s? kondensatory?

    Zdecydowanie. Moze sie zdarzyc tak, ze nie od razu zastartuje
    podswietlenie, bo na poczatku driver moze "myslec", ze ma zwarcie, ale
    to kilka s.
    Tak zwalczylem miganie reflektora, ale tu moce byly spore, to i
    pojemnosci wladowalem zacne.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 3. Data: 2016-01-14 23:17:38