  • 41. Data: 2010-02-10 10:54:24
    Temat: Re: Wycieraczki w sedanach
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 9 Feb 2010 18:04:10 +0000 (UTC), Jacek Osiecki wrote:

    >Nie "nie trzeba", tylko po prostu jej dodanie wiąże się ze zbyt wieloma
    >problemami.

    Po pierwsze - nie trzeba, wiem z praktyki.
    Po drugie - jakby byla bardzo potrzebna, to by byla obowiazkowa.

    J.

  • 42. Data: 2010-02-10 11:02:59
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 10 Feb 2010 10:54:24 +0100, J.F napisał(a):
    > Po pierwsze - nie trzeba, wiem z praktyki.

    Skoro jest sporo głosów przeciwnych to najwyraźniej "nie trzeba" nie jest
    prawdą, nie sądzisz? Jednym odpowiada zaśnieżona szyba, innym nie :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 43. Data: 2010-02-10 11:50:25
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    DoQ wrote:

    > No wlasnie byl :P
    > W sedanie/coupe ktorymi sie przemieszam tylna szyba i klapa
    > bagażnika pozostaja zwykle najczystrzymi elementami nadwozia. Poza
    > tym skoro moge przejechac nawet i oberwanie chmurki zachowujac sucha
    > tylna szybe to tym bardziej wycieraczka jest tam niepotrzebna :)

    To wyjedź tyłem z jakiegoś ciasnego miejsca po parkowaniu w czasie
    deszczu.
    Nie każdy wozi w samochodzie ściągaczkę do wody. A latem to nawet
    skrobaczki nie mam ;-)

    --
    Pozdro
    Massai

  • 44. Data: 2010-02-10 13:47:02
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Jacek Osiecki <j...@c...pl> writes:

    > Czy napisałem że to niemożliwe? Po prostu nie widzę sensu w utrudnianiu
    > sobie życia ;) Umiem cofać z użyciem samych bocznych lusterek, ale
    > zdecydowanie wolę to robić patrząc bezpośrednio w tylną szybę.

    Kamera cofania...

    MJ

  • 45. Data: 2010-02-10 14:01:32
    Od: to <t...@a...xyz>

    Jacek Osiecki wrote:

    > Wejdzie bardzo dużo, bo zawsze można położyć tylne siedzenia (albo jedno
    > z nich).

    W kombi w większości przypadków nie trzeba nic składać, po prostu
    wkładasz i tyle.

    > Owszem, w kombi też można - ale jakoś wolę zgrabniejsze auto w
    > którym ewentualnie mogę przewieźć trochę więcej niż wielką niezgrabną
    > landarę do wożenia słupów oświetleniowych ;)

    Kwestia gustu. Niektóre auta bardziej mi się podobają w wersji kombi.

    > Być może mi się zmieni
    > trochę punkt widzenia gdy zamiast 2+1 będzie coś więcej, ale wtedy też
    > raczej sięgnę po jakiegoś dużego VANa niż po kombi.

    Ja lubię kombi też dlatego, że nie rzuca się w oczy i nie zwraca uwagi.

    > Kombi jednak jest kompromisem walory użytkowe kosztem urody. Tak samo
    > jak np. taka multipla, która była w sumie bardzo fajnym autem - a
    > wyglądała wiadomo jak...

    Auta pokroju Passata zwykle i tak urodą nie grzeszą, więc to w sumie bez
    znaczenia. Dla mnie oczywiście.

    --
    cokolwiek

  • 46. Data: 2010-02-10 14:08:34
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 10 Feb 2010 10:02:59 +0000 (UTC), Jacek Osiecki wrote:

    >Skoro jest sporo głosów przeciwnych to najwyraźniej "nie trzeba" nie jest
    >prawdą, nie sądzisz? Jednym odpowiada zaśnieżona szyba, innym nie :)

    Z jednej strony was dwoch, a z drugiej miliony uzytkownikow sedanow
    bez wycieraczek.

    I w czasie jazdy sie nie nasnieza.

    J.

  • 47. Data: 2010-02-10 14:12:31
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On 10 Feb 2010 05:27:16 +0100, to wrote:
    >Do liftabacka też mało co wejdzie.

    Calkiem sporo. Najwieksza to wiozlem szpule ze swiatlowodem, metr
    srednicy.
    Klapa nie byla zamknieta, ale dowiozlem :-)

    >Kombi rządzi, co widać w Europie,

    Widac ? Wszystkie rodzaje tam sie nadal sprzedaja.

    Co najwyzej masz na mysli kompakciki, ktore nie sa kombi.

    J.

  • 48. Data: 2010-02-10 20:46:01
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Jacek Osiecki pisze:

    > Czy napisałem że to niemożliwe? Po prostu nie widzę sensu w utrudnianiu
    > sobie życia ;) Umiem cofać z użyciem samych bocznych lusterek, ale
    > zdecydowanie wolę to robić patrząc bezpośrednio w tylną szybę.

    No jasne ze wygodniej patrzec przez tylna szybe.
    Z tym ze, upierdolona i wytarta wycieraczką tylna szyba kombi czy
    hatchbacka daje mniejsze pole widzenia niz czysta zwykle szyba sedana :)

    Pozdrawiam
    Pawel

  • 49. Data: 2010-02-10 22:46:55
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 10 Feb 2010 20:46:01 +0100, DoQ napisał(a):
    > No jasne ze wygodniej patrzec przez tylna szybe.
    > Z tym ze, upierdolona i wytarta wycieraczką tylna szyba kombi czy
    > hatchbacka daje mniejsze pole widzenia niz czysta zwykle szyba sedana :)

    Liftback ma szybę równie czystą co sedan, a przy tym z wycieraczką :>
    Sedan ma czystą szybę tylko podczas szybszej jazdy, na parkingu nic przez
    nią nie zobaczysz przy solidnym deszczu lub śniegu.

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 50. Data: 2010-02-10 22:52:01
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 10 Feb 2010 14:08:34 +0100, J.F napisał(a):
    > Z jednej strony was dwoch, a z drugiej miliony uzytkownikow sedanow
    > bez wycieraczek.

    Z drugiej strony miliony użytkowników kupują liftbacki :>

    > I w czasie jazdy sie nie nasnieza.

    W czasie jazdy tylna szyba już nie jest tak istotna jak na parkingu, gdzie
    nie ma żadnego 'w czasie jazdy' :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944